نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

محرومیت مادام‌العمر عضو سابق فیفا کاهش یافت

  • کد خبر: ۴۶۱۰۶
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
محرومیت مادام‌العمر عضو سابق فیفا کاهش یافت
دادگاه بین‌المللی ورزش محرومیت مادام‌العمر عضو سابق فیفا را کاهش داد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محرومیت مادام‌العمر کوسی نیانتاکیا عضو سابق فیفا توسط دادگاه بین‌المللی ورزش به ۱۲ سال کاهش یافت.

کمیته اخلاق فیفا این مقام را در سال ۲۰۱۸ به دلیل رشوه، فساد و نقضو قوانین اخلاقی مادام‌العمر محروم کرده بود. رئیس سابق فدراسیون فوتبال غنا همچنین مبلغ ۴۴۱ هزار یورو جریمه شده بود.

نیانتاکی همچنین به عنوان معاون اول رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا فعالیت می‌کرد و یکی از با نفوذترین مقامات فوتبال در این قاره محسوب می‌شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->