انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها

۲۳۵ روز تا بهره‌برداری از جاده ۴۵ متری سردخانه به آزادراه شهید شوشتری مشهد

  • کد خبر: ۴۷۸۹۹
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
۲۳۵ روز تا بهره‌برداری از جاده ۴۵ متری سردخانه به آزادراه شهید شوشتری مشهد
مــدیـرعـامل سازمان عمران شهرداری مشهد اعلام کرد که مسیر دسترسی جاده ۴۵ متری سردخانه به آزاد‌راه شهید شوشتری تا ۲۳۵ روز دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید و اکنون پیشرفت فیزیکی این‌پروژه ۶.۲ درصدی است.
علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ امیرسیاوش حجازی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه عملیات اجرایی مسیر ۴۵ متری و پل سواره‌رو سردخانه در اولین روز مهرماه امسال با حضور مسئولان استانی و شهری آغاز شد، اظهار کرد: این‌پروژه با هدف ایجاد مسیر دسترسی از پایانه بار به آزادراه مشهد-باغچه (آزادراه شهید شوشتری) اجرایی شده است تا بتواند از حجم ورود خودرو‌های سنگین به شهر مشهد بکاهد.


اعتبار ۳۵ میلیاردی برای رفع گره ترافیکی

وی با بیان اینکه عرض کم جاده سردخانه به دلیل تردد حجم بالایی از خودرو‌های سنگین، سبب بروز مشکلات ترافیکی و تصادف در این‌محور می‌شد، ادامه داد: ازاین‌رو عملیات اجرایی این‌پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان آغاز شد و قرار است این‌جاده در مدت زمان ۲۷۰ روز به بهره‌برداری برسد.
 
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با اشاره به گذشت ۳۵ روز از اجرای پروژه و پیشرفت ۶.۲ درصدی آن گفت: براساس برنامه زمان‌بندی ۲۳۵ روز دیگر تا پایان عملیات اجرایی این‌پروژه زمان باقی مانده است و امیدواریم در این‌مدت پروژه تکمیل و در نهایت آن را تحویل شهروندان این‌منطقه و رانندگان وسایل نقلیه سنگین بدهیم. وی در ادامه افزود: این‌پروژه شامل بهسازی مسیل، بازگشایی کال طرق با عرض ۴۰ متر، اجرای جاده از میدان پایانه بار تا اتصال به کنارگذر اتوبان مشهد-نیشابور به عرض ۳۵ متر، ایجاد جدول‌های انتقال آب سطحی، آیلند میانی و روسازی مسیر‌های رفت و برگشت و در نهایت اجرای ۴ دهانه پل با طول ۸۰ متر است.


چرایی اجرای پروژه جاده سردخانه

در گذشته نه چندان دور، این‌مسیر به‌دلیل عرض بسیار کم با گره‌های ترافیکی طولانی دست به گریبان بود. علاوه‌برآن تصادفات متعددی نیز در این‌مسیر اتفاق می‌افتاد که اغلب منجر به فوت یا جراحات سنگین می‌شد. عبور تعداد زیادی تریلی در این‌مسیر نیز به ترافیک و حوادث یادشده، تا حد زیادی دامن می‌زد. ازاین‌رو اجرای پروژه پل سواره و جاده دسترسی محور ۴۵ متری سردخانه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.
 
براین‌اساس فعالیت عمرانی پروژه پل سواره‌رو و جاده دسترسی محور سردخانه با زمان‌بندی نه‌ماهه آغاز شد. این‌پروژه در پایانه بار، حد فاصل جاده قدیم و جدید نیشابور از میدان کارآفرین تا اتصال به کنارگذر بزرگ‌راه مشهد باغچه در حال اجراست و عملیات عمرانی آن از سوی سازمان عمران و با همکاری شهرداری منطقه ۷ اجرا خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->