ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

تکاوران ارتش برای اطفای حریق به «توسکستان» می‌روند

  • کد خبر: ۴۹۰۶۰
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
تکاوران ارتش برای اطفای حریق به «توسکستان» می‌روند
مدیرکل مدیریت بحران گلستان اعلام کرد: شرایط جوی اجازه پرواز بالگردها را برای انتقال نیروها و تجهیزات نمی‌دهد برای همین نیروها باید چند ساعت پیاده‌روی کنند تا به منطقه حریق برسند.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: امروز نیرو‌های تازه نفس و زبده از جمله ۳۰ نفر از تکاوران ارتش به منطقه حریق در جنگل‌های توسکستان اعزام شدند.

سیدرضا قادری اظهار داشت: طبق آخرین جلسه ستاد بحران استان، امروز ۱۰ اکیپ ۱۴ تا ۱۵ نفره از نیرو‌های ماهر و زبده منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، هیئت کوهنوردی و جمعی از نیرو‌های بومی به منطقه حریق اعزام شدند ضمن اینکه از روز گذشته هم حدود ۱۵۰ نیرو در منطقه حضور دارند.

وی گفت: شرایط جوی اجازه پرواز بالگرد‌ها را برای انتقال نیرو‌ها و تجهیزات نمی‌دهد برای همین نیرو‌ها باید چند ساعت پیاده‌روی کنند تا به منطقه حریق برسند.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: در حال حاضر حریق در منطقه "‌مازو آرام"، "‌گجه" و "‌روغن دره" در حال پیشروی است در سایر مناطق که در روز‌های گذشته طعمه حریق شده بودند، آتش مهار و در بسیاری از مناطق خاموش شده است و تعدادی از نیرو‌ها در حال پایش آن مناطق هستند.

وی درباره خسارت آتش سوزی یک هفته اخیر به عرصه‌های جنگلی توسکستان گفت: وسعت آتش‌سوزی وسیع است، اما کف‌سوزی را شاهد هستیم. خوشبختانه درختان سرپا سبز دچار آتش سوزی نشدند یا اگر هم بوده به ندرت اتفاق افتاده است.

قادری افزود: منطقه حریق صخره‌ای و دارای شیب بسیار تند است برای همین دسترسی نیروی انسانی با سختی مواجه شده است. ضمن اینکه بار‌ها پیش آمده که آتش مهار شده، اما به علت وزش باد، کنده درختان سوخته به پایین دست سقوط می‌کند و آتش دوباره شعله‌ور می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی کمبود نداریم، اظهار داشت: تجهیزات انفرادی مانند بیل، شن کش و دمنده در اختیار نیرو‌ها قرار دارد و کمبودی در زمینه تجهیزات نداریم. نیروی انسانی هم داریم.

قادری با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در استان گفت: ما هم دعا هم می‌کنیم که بارش باران را شاهد باشیم تا بتوانیم آتش را مهار و خاموش کنیم.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->