پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نظری افشار بازیکن «ماسکی» هفته هشتم!

  • کد خبر: ۴۹۲۷۶
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
نظری افشار بازیکن «ماسکی» هفته هشتم!
بازی‌کردن با ماسک بدون شک باید سخت باشد به‌ویژه اگر رقابت هم حرفه‌ای باشد، اما یکی از بازیکنان باتجربه والیبال این سختی را به جان خرید و در هفته هشتم با ماسک بازی کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در تمام ۶ بازی هفته هشتم لیگ برتر والیبال که در تهران برگزار شد، فقط یک بازیکن بود که در طول بازی حاضر به برداشتن ماسک از روی صورتش نشد و سختی این کار را به جان خرید!
این بازیکن هم کسی نبود جز فرهاد نظری افشار، ملی پوش با اخلاق و سابق والیبال، که در بازی هورسان رامسر و شهرداری ارومیه با این تیپ و قیافه در میدان حاضر و حتی برای یک لحظه جانب احتیاط را رها نکرد. به هر حال دور‌اندیشی آقا فرهاد از نگاه تیزبین عکاسان پنهان نماند.
گفتنی است این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به نفع شهرداری ارومیه به پایان رسید و هورسان در ۳ ست پیاپی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل شاگردان پیمان اکبری شکست خورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->