نتایج بررسی‌های تلسکوپ هابل: یک روز در اورانوس طولانی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم درخواست ایلان ماسک از ترامپ برای لغو تعرفه‌های جدید ChatGPT روی تصاویری که رایگان تولید می‌کند برچسب می‌زند هجوم آمریکایی‌ها برای خرید آیفون از ترس گرانی بعد از اعمال تعرفه‌های جدید ترامپ تمرکز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۴ بر کوانتوم، فوتونیک و هوش مصنوعی خواهد بود احتمال قطعی گسترده خطوط مخابرات و اینترنت در تابستان امسال (۱۴۰۴) سازمان فضایی ایران کپسول زیستی حمل انسان به فضا را امسال آزمایش می‌کند زمان انتشار آپدیت One UI ۷ برای گوشی‌های سامسونگ + فهرست نتیجه پژوهشی جدید: مصرف ماریجوانا بر فعالیت مغز و حافظه تأثیر می‌گذارد کاهش مصرف اینترنت کشور در زمان پخش سریال «پایتخت»! + عکس معنای «گوگل» افشا شد| تاریخ سازی یک اشتباه تایپی گوشی هوشمند، سومین کالای عمده وارداتی در سال ۱۴۰۳ بوده است آیا طراحی آیفون ۱۷ پرو متفاوت از نسل قبل خواهد بود؟ هوش مصنوعی واتساپ و اینستاگرام معرفی شد | Llama ۴، قوی‌تر از مدل‌های گوگل و OpenAI درباره گوشی جدید اینفینیکس که در هوا عطر پخش می‌کند + مشخصات و قیمت همه‌چیز درباره Corleo، ربات چهارپای کاوازاکی که می‌توانید سوارش شوید + فیلم راهنمای افزایش سرعت اینترنت رایتل 4g نتایج تحقیقات جدید: افراد متأهل بیشتر از مجردان به زوال عقل مبتلا می‌شوند دانشمندان می‌گویند ممکن است ما در کره ماه زندگی میکروبی به جا گذاشته باشیم ساعت‌های ۱۴ میلیارد تومانی ژژه لکولتر با مینیاتورهای شاهنامه + عکس ترامپ اجرای قانون ممنوعیت فعالیت تیک‌تاک را ۷۵ روز دیگر عقب انداخت
سرخط خبرها

قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد

  • کد خبر: ۵۰۲۲۷
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد
گایدز اینستاگرام (Guides) می‌تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد، زیرا شامل متن به همراه عکس‌ها، گالری‌ها و ویدیو‌هایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می‌کشند.

به گزارش شهرآرانیوز، قابلیت گایدز در ابتدا برای گروهی از سازندگان فعال بود که محتوای مربوط به سلامت روان و رفاه را منتشر می کردند اما اکنون اینستاگرام اعلام کرده که این قابلیت برای همه کاربران موجود خواهد بود و گایدز دربرگیرنده انواع محتوا می‌شود.

هدف از طراحی فورمت گایدز فراهم کردن راهی برای سازندگان و بازاریابان اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوای طولانی در این شبکه اجتماعی است که تاکنون عمدتا روی مدیاهایی نظیر تصاویر و ویدیوها متمرکز بوده است. گایدز اینستاگرام می تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد زیرا شامل متن به همراه عکس‌ها، گالری‌ها و ویدیوهایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می‌کشند.

این قابلیت می تواند مدت زمانی که کاربران در اینستاگرام سپری می کنند را افزایش دهد زیرا کاربران ناچار نخواهند بود برای دسترسی به پستهای مورد نظرشان از طریق لینک قرار گرفته در صفحه سازنده محتوا یا لینک ارایه شده در استوریهای سازنده، به وب سایتها و وبلاگها بروند.

 

قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد

Instagram expands new ‘Guides’ feature to all users, upgrades Search

 

با توسعه بخشهای محصولات، مکان‌ها و پست‌ها، گایدز اینستاگرام اکنون می تواند حوزه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. اینستاگرام می گوید استفاده از این قابلیت را راحت‌تر کرده است و ممکن است راهنمای محصولات در داخل بخش جدید خرید در این پتلفرم هم قرار بگیرد.

بازدیدکنندگان گایدز می‌توانند گایدز را در استوری‌ها و دایرکت‌ها به اشتراک بگذارند و دسترسی‌شان را توسعه بیشتری دهند.

همچنین اینستاگرام قابلیت جست و جو را آپدیت کرد و کاربران می‌توانند نامها، نام کاربری، هشتگ‌ها و مکان‌ها را جست و جو کنند. با تغییراتی که در بخش جست و جو انجام گرفته است، کاربران می‌توانند کلید واژه را در کادر جست و جوی اینستاگرام وارد کرده و محتوای مربوط به آن را در نتایج جست و جو مشاهده کنند.

بر اساس گزارش تک کرانچ، اینستاگرام اعلام کرده که آپدیت جست و جو به انگلیسی برای همه کاربران در کانادا، آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند موجود است و قابلیت گایدز برای همه کاربران توسعه پیدا کرده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->