رسانه آمریکایی: ایران و حزب الله لبنان، حمله تروریستی انفجار پیجرها را تلافی می‌کنند تکذیب افزایش شمار شهدا در انفجار پیجرها در لبنان توضیحات نماینده مردم لبنان درباره جراحات ناشی از انفجار پیجرها چهار شرط وزارت خارجه آمریکا برای برادری با ایران چیست؟ «محمد مهاجری» به دادستانی تهران احضار شد جزئیات حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در مالی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد کشته شدن ۵۵۳۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی در میانمار سازمان ملل آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است
سرخط خبرها

سرکنسول فرانسه در مراکش خودکشی کرد

  • کد خبر: ۵۰۲۴۸
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
سرکنسول فرانسه در مراکش خودکشی کرد
منابع خبری در پادشاهی مغرب (مراکش) ، امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که «دنیس فرانسوا» سرکنسول پنجاه و پنج ساله فرانسه در شهر «طنجه» (شمال مراکش) خودکشی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع مراکشی خبر دادند که سرکنسول فرانسه در محل اقامت خود خودکشی کرده و پلیس مغرب در حال بررسی حادثه است.

منابع خبری در پادشاهی مغرب (مراکش) ، امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که «دنیس فرانسوا» سرکنسول پنجاه و پنج ساله فرانسه در شهر «طنجه» (شمال مراکش) خودکشی کرده است.

وبگاه خبری «طنجه 24» گزارش کرد که صبح امروز پنجشنبه، جسد دنیس فرانسوا داخل کنسولگری فرانسه در شهر طنجه کشف شد. همین امر سبب آماده‌باش امنیتی در کنسولگری شد. اطلاعات اولیه اشاره به خودکشی می‌کند. او را در حالی پیدا کردند که خود را در مقر اقامتش حلق‌آویز کرده بود.

روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی» به نقل از آناتولی نیز گزارش داد، یک مقام مغربی که خواست نامش فاش نشود، بدون ذکر جزئیات بیشتری در این ارتباط خبر داد: «سرکنسول فرانسه در طنجه اقدام به خودکشی کرده است».

منابع مغربی گزارش دادند که دنیس فرانسوا که تنها دو ماه است به عنوان سرکنسول فرانسه در مغرب انتخاب شده است، با یک طناب خود را صبح امروز در خانه‌اش دار زده است.

پایگاه «Le۳۶۰» در این خصوص نوشت که وی پس از آنکه به عنوان دیپلمات در نیمه ماه گذشته انتخاب شد، خواستار معافیت از مأموریتش شده بود.

طبق این گزارش، نیروهای امنیتی در اطراف کنسولگری فرانسه به حال آماده‌باش درآمده‌اند.

پایگاه خبری «العربی الجدید» نیز در این ارتباط خبر داد که مقام‌های مغربی در حال بررسی صحت این موضوع هستند؛ با این حال، هیچ اطلاعاتی تا به این لحظه، در خصوص حادثه اعلام نکرده‌اند.

این در حالی است که مقام‌های فرانسوی نیز به‌منظور پی‌بردن به علت مرگ تحقیقات فوری را آغاز کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->