نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

انصاری: از ویدئو‌چک فقط در صورت برگزاری متمرکز استفاده می‌کنیم

  • کد خبر: ۵۳۰۳۹
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
انصاری: از ویدئو‌چک فقط در صورت برگزاری متمرکز استفاده می‌کنیم
اگر در دور برگشت، رقابت‌های لیگ برتر به‌صورت متمرکز برگزار شود، مسئولان از ویدئوچک استفاده خواهند کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، نادر انصاری، دبیر کمیته رویداد‌های والیبال، درباره نوع و شیوه برگزاری دور برگشت لیگ برتر گفت: روز شنبه یا یکشنبه، تکلیف شیوه برگزاری بازی‌های دور برگشت را مشخص می‌کنیم.
او درباره اینکه گفته می‌شد اکثر تیم‌ها با شیوه متمرکز در ادامه لیگ موافق بودند، پس چرا دوباره بحث شیوه لیگ ملت‌ها پیش آمده، گفت: برخی موافق بودند و برخی‌ها نیز مخالف و تاکنون ۴ تا ۵ تیم نامه زده و موافقت خود را مبنی بر انجام بازی‌ها به شکل متمرکز اعلام کرده‌اند و تا یکشنبه صبر می‌کنیم و تصمیم نهایی را اعلام می‌کنیم.
انصاری در خصوص تصمیم ناظر داوری بازی سایپا و شهرداری ورامین مبنی بر تغییر تصمیم داور در پایان ست سوم و اینکه چقدر با‌توجه‌به نبود ویدئوچک با قانون مطابقت داشت، گفت: در قانون در چنین وضعیتی تصمیم با داور است، اما ژوری هم می‌تواند دخالت کند. هر چند رفتار دو طرف ماجرا خوب نبود، ولی جا دارد از امیرحسینی، کاپیتان سایپا، در آرام‌کردن تیمش و در حق به حقدار رسیدن تشکر کنم.
او در چایان گفت: اگر تصمیم بر ادامه بازی‌ها بصورت متمرکز باشد، حتما تجهیزات ویدئوچک در هر دو سالن خانه والیبال و فدراسیون نصب خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->