ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان به پایان رسید ادعای تکراری مقام آمریکایی علیه برنامه هسته‌ای ایران احتمال استیضاح بایدن قوت گرفت جزئیات جدیدی از طرح آمریکا برای غزه | خبری از آتش‌بس دائم نیست! نمایندگان مخالف و موافق درباره وزیر پیشنهادی صمت چه گفتند؟ کمیسیون صنایع مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت موافقت کرد موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کرد صادق مالواجرد: عرضه مسکن برای جوانان و بی بضاعتان اهمیت دارد صدای انفجار در تل‌آویو شنیده شد (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) عمران خان نامزد ریاست دانشگاه آکسفورد شد آیت‌الله علم‌الهدی: هنر در مشهد مغفول مانده است | بزرگ‌ترین خطر برای مشهد، تجزیه هویتی است بررسی زیرساخت های مورد نیاز خراسان رضوی در دیدار مجمع نمایندگان مجلس با رئیس جمهور تذکر آیین نامه ای رسایی در واکنش به ادعای معاون پارلمانی رئیس جمهور مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه بررسی صلاحیت او چه گفتند؟ پزشکیان: ضروری است کشور‌های اسلامی برای توقف نسل‌کشی در غزه اقدام کند پوتین در باکو: مایه خوشحالی است که بتوانیم به امضای توافق صلح قره‌باغ کمک کنیم هشدار رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در خصوص خرید خدمت یا فروش معافیت سربازی فراکسیون گردشگری مجلس از وزیرشدن صالحی‌امیری حمایت کرد آغاز ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) اژه‌ای: رمزارزها نباید موجب ضرر و زیان مردم شود
سرخط خبرها

رهبر معظم انقلاب: پرستاران ما کار بزرگی را در مدت بیماری کرونا انجام دادند

  • کد خبر: ۵۳۲۲۸
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
رهبر معظم انقلاب: پرستاران ما کار بزرگی را در مدت بیماری کرونا انجام دادند
سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز پرستار از دقایقی پیش آغاز شد، ایشان فرمودند: پرستار فرشته رحمت بیمار است.

به گزارش شهرآرانیوز - گزیده بیانات حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است :

 

روز پرستار که مزین به نام حضرت زینب کبری است به همه پرستاران عزیز و گروه پرستاری تبریک عرض می کنم، امیدوارم خداوند توفیق خود و سعادت دنیا و آخرت را نصیب همه شما بکند.

 

لازم است به خانواده های عزیزی که در حوادث کرونا عزیزان خود که پرستار بودند تسلیت عرض کنم. پرستاران امروز در چشم مردم ما از همیشه عزیزتر و شرافتمندتر هستند.

 

پرستار فرشته رحمت بیمار است و این جمله به هیچ وجه مبالغه آمیز نیست. پرستار هم با جسم و هم روح بیمار سرو کار دارد ، پرستار غمگسار و آرامش بخش مریض است.

 

پرستار ها در درمان جسم بیمار، شریک و همکار پزشک هستند و این مسأله واقعا مهم است. اگر بهترین پزشک بر بالین بیمار حاضر شود اما پرستاری نباشد که بیمار را حمایت کند، بهبودی بسیار دشوار خواهد شد.

 

در اسلام شفقت و همدلی یکی از دستورهای عمده است. این کاری است که پرستار انجام می دهد و خسته هم نمی شود و تحمل می کند. آنجایی که لازم است به بیمار لبخند می زند. تلاش برای کاهش آلام یک انسان از زیباترین مظاهر زندگی است .

 

پرستاران ما در بیمارستان در حالی که جانشان در خطر بود، کار بزرگی را در این مدت بیماری کرونا انجام دادند، این اقدام پرستاران را در چشم مردم عزیز کرد. پیش از این مردم توجه زیادی به پرستاری نداشتند اما الان مردم فهمیدند پرستاری چه کار بزرگی است، ولی این کافی نیست.

 

پرستاران به چشم مردم عزیز هستند لیکن مسئولان هم تکالیفی دارند و باید به فکر باشند. استخدام پرستاران از کارهایی است که باید انجام شود که سه چهار سال پیش گفتند حدود سی هزار پر ستار استخدام شوند که اخیرا اقداماتی انجام شده است.

 

من شما پرستاران را دعا خواهم کرد، قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مدت ها قبل تصویب شده که به سود پرستاران است ولی اجرا نشده و باید اجرا شود.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->