وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت
سرخط خبرها

تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس

  • کد خبر: ۵۳۴۵۶
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس
مدیر عامل ایران خودرو گفت: توانستیم خودروی رانا را با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته طراحی و تغییراتی هم در سیستم قوای محرکه آن ایجاد کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مقیمی  گفت: در بحث ارتقا محصولات جدید، ۲ مسیر را پیش گرفته ایم، یک مسیر بحث طراحی و تولید محصول جدید بود و مسیر دیگر هم ارتقا محصولات فعلی بوده است.

 

وی گفت:در ارتقا محصولات فعلی توانستیم قدم‌های خوبی برداریم به عنوان مثال خودروی رانا ارتقا پیدا کرد که موجب رضایت بیشتر مشتریان شده است.

 

مدیر عامل ایران خودرو گفت:توانستیم خودروی رانا را با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته طراحی و تغییراتی هم در سیستم قوای محرکه آن ایجاد کنیم. موتور این خودرو را توانستیم تقویت و موتور TU ۵ پلاس را توانستیم روی این خودرو جانمایی کنیم که این کار می‌تواند قدرت و گشتاور خودرو را بیشتر کند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مجهز شدن رانا به گیربکس ۶ سرعته باعث افزایش رضایتمندی افراد در زمان رانندگی با این خودرو شده و در کاهش مصرف سوخت هم اثرگذار است. گیربکس ۶ سرعته حدود ۲.۵ درصد مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

 

مقیمی تشریح کرد:طراحی و تولید گیربکس ۶ سرعته را از سال گذشته دنبال کردیم، هدف اول این بود که بتوانیم این گیربکس را به صورت دستی تولید کنیم که طراحی آن سال گذشته به پایان رسید و اکنون آماده این هستیم که خط تولید این محصول را ظرف چند روز آینده به بهره برداری برسانیم.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر استفاده از گیربکس ۶ سرعته را روی ۲ خودرو دنا و رانا برنامه ریزی کرده ایم که خودروی دنا در بهمن ماه امسال با گیربکس ۶ سرعته به بازار عرضه خواهد شد.

تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس
تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس
تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->