پایان موفقیت‌آمیز مرحله اول عملیات حزب‌الله | پرتاب ۳۲۰ فروند موشک و پهپاد (۴ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟ (۳ شهریور ۱۴۰۳) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳) توصیه کاندولیزا رایس به مقامات آمریکا: دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیست از حمله قریب‌الوقوع حزب الله (۳ شهریور ۱۴۰۳) جنایات رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران آب در غزه وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها پزشکیان: باید با خدمت بی‌منت برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم تلاش کرد حملات موشکی حزب‌الله به جولان اشغالی ادامه دارد (۳ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور و فرمانده کل ارتش بر لزوم تقویت امنیت مرز‌ها تاکید کردند تاکید عراقچی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران عارف: بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳) بیمارستان ۷۰ تختخوابی هاشمی رفسنجانی با حضور پزشکیان افتتاح شد وقوع یک حادثه امنیتی در کرانه باختری | ناپدید شدن دو صهیونیست در قلقیلیه وزیر خارجه طالبان به عراقچی تبریک گفت دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر ورزش و جوانان رئیس قوه قضاییه در دیدار با پزشکیان: رای بالا به کابینه پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد فرمانده کل ارتش با امیر نصیرزاده دیدار کرد
سرخط خبرها

شناسایی چهار فرد آلوده به نوع جدید کرونا در عمان

  • کد خبر: ۵۳۵۰۶
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
شناسایی چهار فرد آلوده به نوع جدید کرونا در عمان
رسانه های داخلی در عمان از شناسایی چهار فرد احتمالا آلوده به نوع جدید کروناویروس خبر دادند.
به گزارش شهرآرانیوز، وزارت بهداشت عمان از احتمال ابتلای چهار نفر به کروناویروس جهش یافته خبر دادند که از انگلیس وارد این کشور شده اند.

بنابر اعلام وزیر بهداشت عمان این چهار نفر تحت آزمایش قرار دارند تا مشخص شود آیا به نوع جدید کرونا آلوده شده اند.

وزارت بهداشت عمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: بررسی‌ها در مورد این چهار فرد مشکوک به ابتلا که از انگلیس وارد کشور شده اند ادامه دارد. بررسی ژنتیکی در حال انجام است و نتایج آن منتشر خواهد شد.

وزیر بهداشت عمان اظهار کرده است که تاکنون نشانه‌ای مبنی بر اینکه ویروس جهش یافته خطرناکتر از ویروس اصلی کووید-۱۹ است بدست نیامده است.

 وی در مورد بستن مرز‌های زمینی و دریایی و لغو پرواز هواپیما‌ها برای مدت یک هفته گفت: این تصمیم بستگی به شرایط همه گیری ویروس دارد.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->