اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

ورود استقلال و پرسپولیس به بورس در سیاه‌ترین روز‌های بورس

  • کد خبر: ۵۴۸۳۷
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
ورود استقلال و پرسپولیس به بورس در سیاه‌ترین روز‌های بورس
حتی اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تمام شرایط واگذاری را داشته باشند، در حالی قرار است ورود آن‌ها به بورس رقم بخورد که خیلی‌ها درحال خارج‌کردن سرمایه‌های خود از بورس هستند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، دکتر حسین زاغفر، استاد دانشگاه الزهرا، که یک اقتصاد‌دان محسوب می‌شود درباره ورود سرخابی‌ها به بورس صحبت قابل توجهی به زبان آورده و این سؤال را مطرح کرده که چرا این دو باشگاه در سیاه‌ترین روزهای بورس قرار است وارد بورس شوند. البته اگر شرایط را هم داشته باشند. این استاد دانشگاه می‌گوید: «‌در روزهایی که بازار بورس و سهامداران از حضور در این بازار پشیمان‌اند و هر روز بر صف فروشندگان سهام در بازارهای مختلف بورس اضافه می‌شود، اعلام می‌شود که سرخابی‌ها از طریق بورس واگذار خواهند شد. بر فرض محال که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تمام شرایط عرضه را داشته باشند، اما سؤال کلیدی و مهم این است که چرا در سیاه‌ترین روزهای سه دهه اخیر بازار، قرار است چنین اتفاقی روی دهد؟ این سؤال را باید با تدبر بررسی کرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->