سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی F05 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اینستاگرام از تنظیمات اکانت کاربران زیر ۱۸ سال رونمایی کرد اولین اطلاعات از بازی جدید سری «بتلفیلد» (Battlefield) منتشر شد نخستین ویدئو از آنباکس آیفون ۱۶ پرو پیجر (Pager) چیست و چگونه کار می‌کند؟ اولین تصاویر از مقایسه گرافیک بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو و پلی استیشن ۵ معمولی + عکس کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سیستم‌عامل iOS ۱۸ منتشر شد | iOS ۱۸ بر روی کدام گوشی‌ها قابل‌نصب است؟ تاریخ به‌پایان‌رسیدن ماینینگ «همستر کامبت» مشخص شد! + جزئیات اختلال اینترنت در کشور برطرف شد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) رشد دوپله‌ای جایگاه اینترنت ثابت ایران اولین گوشی رول‌شدنی سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ برای مقابله با انفجار پیری در ۴۴ و ۶۰ سالگی چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر یک ماه‌گرفتگی جزئی و خاص در ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ اتفاق می‌افتد ۵ قابلیت کوچک اما مهم آیفون ۱۶ که کم‌تر به آن‌ها توجه شده اولین پیوند قلب کاملاً رباتیک جهان با موفقیت در عربستان انجام شد کارت‌های امروز راکی ربیت (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر
سرخط خبرها

شواهد از شباهت زیاد گلکسی اس ۲۱ به گلکسی اس ۲۰ حکایت دارد

  • کد خبر: ۵۶۲۷۵
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
شواهد از شباهت زیاد گلکسی اس ۲۱ به گلکسی اس ۲۰ حکایت دارد
ویدئوهای منتشرشده از کالبدشکافی گلکسی اس ۲۱ به این موضوع اشاره می‌کنند که پرچم‌دار جدید سامسونگ تفاوت چندانی با مدل سال گذشته ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در ویدئوی کالبدشکافی گلکسی اس ۲۱ 5G مشخص شد که این گوشی تفاوت زیادی با گلکسی اس ۲۰ ندارد. برای اینکه به قطعات داخلی گلکسی اس ۲۱ دسترسی پیدا کنید باید قاب پلاستیکی پشت ‌گوشی را باز کنید. گلکسی اس ۲۱ به دو mmWave 5G مجهز شده است. این گوشی دو آنتن دارد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست قرار گرفته است.

 

بخشی که سامسونگ امسال آن را تغییر داده، کابل نواری صفحه‌نمایش است؛ این کابل در گلکسی اس ۲۱ به صورتی طراحی شده که به‌راحتی می‌توان آن را جدا کرد. این موضوع تعویض صفحه‌نمایش را آسان کرده است؛ اما برای این کار باید قاب پشتی، کویل شارژر بی‌سیم و بلندگو را باز کنید. البته برای باز کردن بلندگو باید پورت USB-C و درگاه سیم‌کارت را هم باز کنید.

 

از قسمت‌های سخت تعمیر گلکسی اس ۲۱ می‌توان به باتری و دوربین سلفی اشاره کرد. باتری با چسب روی بدنه گوشی و دوربین سلفی با چسب روی فریم آن قرار گرفته است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->