شهردار مشهدمقدس: دستگاه حفار تونل خط ۳ متروی مشهد به زودی وارد قاسم‌آباد می‌شود گل‌های پاییزی به زودی میهمان مشهد می‌شوند  یادی از حاج علی شمقدری، یار دیرین رهبر معظم انقلاب | نیم قرن غیرت و صدق و وفا درباره محله «مهرآباد» که روزگاری از گزینه‌های سرمایه‌گذاری انگلیسی‌ها و یهودیان بود | توطئه‌چینی با تریاک مشهد علیه چین ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی، میدان فهمیده و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۴۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) خیابان ثنایی۳ در محله خاتم‌الانبیا(ص) مشهد در انتظار بازگشایی تهیه مدل جامع ریسک فرونشست زمین در مشهد لزوم تغییر محدوده کلان‌شهر مشهد شهروند خبرنگار | درخواست تغییر مسیر برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: ایران ۳۰ سال دیگر کشور سالمند است | از سیاست‌های جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم ثبت نام ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر برای استفاده از خدمات شهرداری در حوزه سرویس مدارس در مشهد هزینه نگهداری معابر شهر مشهد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال درباره کوچه «مهرافروز»، یکی از فرعی‌های محله سرشور مشهد | میان «چهنو» و «آرام» باغ بی‌برگی است اعمال‌قانون ۱۷۹۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی و اطراف حرم امام‌رضا(ع) (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در مشهد ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بسیاری از چالش‌های محلات با پروژه‌های زودبازده برطرف شد مدیریت شهری مشهد به استقبال مهر می‌رود | سرویس‌دهی ویژه حمل و نقل عمومی به دانش‌آموزان مشهدی آماده باش کامل خدمات شهری مشهد در پی بارش باران (۲۵ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان

  • کد خبر: ۵۶۶۸۵
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است. بر این اساس موضوع ساخت وساز غیرمجاز بیشترین تماس را در حوزه معابر بولوار توس، طبرسی شمالی، عبدالمطلب، بولوار حر، صبا و بولوار رسالت به خود اختصاص داده است.
احمد رمضانی فرخد در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در ۹ ماه ابتدای امسال تعداد ۳۸۳ هزار و ۶۷۸ تماس ورودی از سوی شهروندان با مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد برقرار شده است که از این تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ تماس پیگیری پذیر و ۲۲۹ هزار و ۴۵۰ تماس گیرنده درلحظه راهنمایی و اقناع شده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجموعا ۲۳۸ هزار و ۷۳۸ تماس از سوی شهروندان در این مرکز به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد تماس تعداد ۱۲۶ هزار و ۵۳۳ تماس پیام پیگیری پذیر و ۱۱۲ هزار و ۲۰۵ تماس نیز منجر به اقناع شهروند در لحظه تماس شده است.


رشد ۶۰ درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با بیان اینکه در این بازه زمانی رشد شصت درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته رقم خورده است افزود: ۹۴ درصد تماس‌های شهروندان ظرف ۷۲ ساعت اولیه پاسخ داده شده است. از مجموع کل درخواست‌های ارجاع شده برای پیگیری، سهم مناطق شهرداری ۸۱ درصد، سازمان‌ها ۱۷ درصد و سایر ارگان‌ها تنها ۲ درصد است.
 
 

گره گشایی از ۹۸ هزار تماس شهروندان

وی تأکید کرد: در مجموع این تماس‌ها از ۹۸ هزار و ۱۸۰ مشکل شهروندی گره گشایی شده است.
رمضانی با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست امسال، اطلاع رسانی ساعت و مسیر سرویس دهی حمل ونقل عمومی شهری تعداد ۱۸ هزار و ۵۱۱ تماس را به خود اختصاص داده است، افزود: اطلاع رسانی حضور مدیران شهری در مرکز ارتباطات مردمی نیز ۱۵ هزار و ۸۹۵ تماس را به خود اختصاص داده است. وی با بیان اینکه آگاه سازی درباره آلودگی صوتی ناشی از ساخت وساز، تعداد ۱۲ هزار و ۹۹۹ تماس از سوی شهروندان را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: بیشترین آمار تماس شهروندان در روز‌های تعطیل مربوط به سروصدای ساخت وساز و نبود ساعت مشخص ساخت وساز‌ها بوده است. وی گفت: از تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ درخواست ارجاع شده به مراجع، تعداد ۱۰۵ هزار و ۹۶۵ درخواست مربوط به ۱۰ موضوع پر تکرار است که جمعا ۷۱ درصد کل درخواست‌ها را شامل می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: بعد از تماس‌های مربوط به حوزه ساخت وسازها، فضای سبز با ۱۸ هزار و ۶۳۵ تماس در رتبه دوم و رفت وروب با ۱۲ هزار و ۳۳۲ تماس در رتبه بعدی تماس‌های مردمی قرار دارد.
وی اظهار کرد: بعد از آن به ترتیب موضوعات آسفالت، سدمعبر، پیاده رو، آسیب‌های اجتماعی، جمع آوری زباله، کانون‌های بیماری زا و مشاغل مزاحم اولویت درخواست‌های شهروندان بوده است
وی تصریح کرد: ۸۲ درصد مشکلات شهروندان در تماس با مرکز ۱۳۷ پیگیری و بر طرف شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->