حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال
سرخط خبرها

اشتباه عجیبی که توئیتر بازی‌های توکیو را تعلیق کرد

  • کد خبر: ۵۶۸۵۹
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
اشتباه عجیبی که توئیتر بازی‌های توکیو را تعلیق کرد
اشتباه یکی از کارمندان کمیته برگزاری بازی‌های توکیو، توئیتر بازی‌ها را به حالت تعلیق درآورد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کاربران توییتر که به دنبال اخبار المپیک و پارالمپیک توکیو هستند ممکن است متوجه شده باشند که حساب رسمی بازی‌ها به حالت تعلیق درآمده است اما این تعلیق به دلیل محتوای توهین آمیز یا لغو بازی ها به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا نبود.

اشتباه یکی از کارمندان کمیته برگزاری بازی‌ها که سن حساب کاربری را ۷ سال اعلام کرده باعث این اتفاق شد چرا که استفاده این سن برخلاف قوانین توئیتر است. حوالی ساعت ۱۰ صبح روز گذشته یک کارمند تاریخ تشکیل کمیته را ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ اعلام کرد این در حالی است که سیستم نمی‌تواند از افراد زیر ۱۳ سال استفاده کند.

حساب @ Tokyo2020jp به حالت تعلیق درآمد و پیامی مبنی بر عدم وجود آن ارسال شد. کارمندان به شرکت توئیتر این موضوع را اطلاع دادند که چنین خطایی رخ داده است. اکانت بازی‌ها تا اواخر بعد از ظهر روز گذشته بازیابی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->