«نشان مشهدالرضا (ع)»، یک الگوسازی فرهنگی در تراز ملی است رویداد نشان مشهدالرضا(ع) انگیزه فعالان اقتصادی را تقویت می‌کند مشاهده موقعیت و زمان رسیدن اتوبوس‌ها در سطح منطقه ۱۱ مشهد توسط کد QR بازدید از موزه‌ها و بناهای تاریخی مشهد در روز ملی این شهر رایگان شد گره پروژه‌های برزمین‌مانده شهر با عزم جدی شهرداری مشهد باز شد | ۷۰ پروژه بزرگ در مسیر احیا پیشرفت ۴۵ درصدی در احداث تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد شهردار مشهد مقدس: ایمنی مردم، خط قرمز مدیریت شهری است | بهره‌برداری از ساختمان فرماندهی آتش‌نشانی در دهه فجر ۱۴۰۳ + فیلم هوای کلانشهر مشهد برای نهمین روز پیاپی، آلوده است (۹ دی ۱۴۰۳) مروری بر وقایع ۹ دی ۱۳۵۷ مشهد از دریچه گزارش‌های ساواک | روز خون و آتش شناسایی ۱۳۰ نفر جهت دریافت نشان مشهد الرضا(ع) منصوریان: فلسلفه نشان مشهد الرضا (ع)، مردمی بودن آن است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی مشهدی‌ها فعلاً نفس عمیق نکشند | آسمان در هاله‌ای از غبار از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم
سرخط خبرها

تی‌بی‌ام خط ۳ قطار شهری مشهد در مسیر خط ۴ مترو

  • کد خبر: ۵۷۲۸۰
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
تی‌بی‌ام خط ۳ قطار شهری مشهد در مسیر خط ۴ مترو
شبانگاه چهارشنبه و در عملیاتی حساس، فرایند انتقال دستگاه دمنتاژشده حفار قطارشهری خط ۳ از مبدأ خیابان امامت مشهد به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر آغاز شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ عملیات انتقال دستگاه حفاری قطارشهری از خط ۳ برای عملیات حفاری خط ۴ آغاز شد. با این اقدام طبق وعده شهردار مشهد، عملیات حفاری این خط پیش از پایان امسال آغاز خواهد شد تا مشهد باز هم اختلاف خود در مگاپروژه‌های قطارشهری را با دیگرکلان شهر‌های کشور بیشتر کند.
شبانگاه چهارشنبه و در عملیاتی حساس، فرایند انتقال دستگاه دمنتاژشده حفار قطارشهری خط ۳ از مبدأ خیابان امامت مشهد به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر آغاز شد تا یکی از مهم‌ترین اقدامات برای آغاز عملیات حفاری خط ۴ قطارشهری با موفقیت انجام شود.
طبق اعلام مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد، این دستگاه دارای ۲۵ قطعه ترافیکی سنگین و ۲۵۰ قطعه ریز است که تاکنون برخی قطعات کوچک این دستگاه جابه جا شده است.


پایان انتقال تا ۲۵ بهمن

کیانوش کیامرز افزود: طبق برنامه ریزی ازپیش تعیین شده قرار است تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه تمام قطعات دستگاه به ایستگاه مهرمادر منتقل شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتقال این دستگاه، قطعه اصلی یا کاترهد دستگاه که دارای ۹.۴۵ متر قطر و ۱۴۰ تن وزن است، جابه جا شد که این عملیات ۴ ساعت به طول انجامید.


وجود فقط ۴ دستگاه حفاری در ایران

وی اضافه کرد: امیدواریم این عملیات با موفقیت انجام شود و آسیبی به قطعات وارد نشود، زیرا به طورکلی ۴ دستگاه تی بی ام (حفاری) در ایران وجود دارد که از این تعداد ۲ دستگاه در مشهد مستقر است و همه قطعات آن از خارج از کشور وارد شده، به همین دلیل حفظ سلامت قطعات از اهمیت زیادی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: این دستگاه ۱۰۵ متر طول و ۱۷۰۰ تن وزن دارد و به عنوان یک کارخانه متحرک عمل می‌کند. همچنین حدود ۸۰ نفر در ۳ شیفت کاری بر روی دستگاه کار می‌کنند که کار اصلی آن حفاری تونل به صورت مکانیزه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->