غیبت یک ماهه کنعانی زادگان مصدومیت دوباره بکر، دردسر بزرگ لیورپول استقلالی‌ها به نکونام غرامت نمی‌دهند ویدئو فرصت سوزی عجیب طارمی مشهد؛ شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی مصدومیت وحشتناک کارواخال + فیلم | کاپیتان رئال فصل را از دست داد رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم سهراب هم تمرین استقلال را تعطیل کرد ملی پوشان کشتی سوژه تبلیغاتی شدند! محرومیت دوماهه در انتظار فکری؟ بختیاری‌زاده: بودن یا نبودن من در استقلال مهم نیست سیدمهدی رحمتی: پنالتی تیم من سوخت انتقاد تند سید حسین حسینی از مدیران استقلال| شماره یک استقلال به سیم آخر زد پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند
سرخط خبرها

دلیل بازداشت مدیران شهرخودرو چه بود؟

  • کد خبر: ۵۷۵۴۶
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
دلیل بازداشت مدیران شهرخودرو چه بود؟
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات قضایی در این خصوص به طور ویژه در حال انجام است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از بازداشت یکی از مدیران شهر خودرو خبر داد و اظهار داشت: در پی وصول شکایاتی مبنی بر عدم ایفای تعهد این مجموعه در قبال مشتریان خود، دادستانی با توجه به اهمیت موضوع، وارد عمل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در جریان تحقیقات قضایی یکی از مدیران این مجموعه بازداشت شد.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه مالباختگان این مجموعه اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات قضایی در این خصوص به طور ویژه در حال انجام است.
 
منبع: تسنیم
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->