اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

تیم والیبال بانوان سایپا در آستانه محرومیت از جام باشگاه‌های آسیا

  • کد خبر: ۵۷۶۷۲
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
تیم والیبال بانوان سایپا در آستانه محرومیت از جام باشگاه‌های آسیا
اعزام والیبال بانوان سایپا به جام باشگاه‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم والیبال بانوان سایپا امسال موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. این تیم در مرحله مقدماتی و همینطور نهایی شکستی را در کارنامه ثبت نکرد تا بدون باخت به عنوان قهرمانی برسد و نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا باشد.

در حالیکه اعلام شده این بازی‌ها بهار سال آینده برگزار می‌شود ابهاماتی در عدم اعزام تیم والیبال بانوان سایپا به جام باشگاه‌های آسیا مطرح شده است.

آذر ماه امسال فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد تیم‌ها و باشگاه‌هایی که بدهی دارند از مسابقات بین‌المللی یا نقل و انتقالات محروم خواهند شد.

در لیست محرومیت‌های والیبال جهان، ۸ باشگاه ایرانی حضور دارند که سایپا یکی از آنهاست. فدراسیون والیبال در این خصوص به سایپا اعلام کرده در صورتی که بدهی‌ها تسویه نشود تیم بانوان نمی‌تواند در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->