آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان
سرخط خبرها

راز خانه سیاه مشهد برملا شد

  • کد خبر: ۵۹۴۵۵
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
راز خانه سیاه مشهد برملا شد
اطلاعات اولیه حکایت از رفت‌وآمد افراد غریبه به این خانه داشت. مأموران کلانتری خواجه‌ربیع به این اطلاعات دست یافتند و نگاهشان به یک خانه با دیوار‌های کثیف و سیاه دوخته شد که طرح امنیت محله‌محور را در دستور کار قرار داده بودند.
محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز - اطلاعات اولیه حکایت از رفت‌وآمد افراد غریبه به این خانه داشت. مأموران کلانتری خواجه‌ربیع به این اطلاعات دست یافتند و نگاهشان به یک خانه با دیوار‌های کثیف و سیاه دوخته شد که طرح امنیت محله‌محور را در دستور کار قرار داده بودند.

تحقیقات درباره این پرونده وارد مرحله جدیدی شد، که افسران تجسس کلانتری خواجه‌ربیع به انبار لوازم سرقتی در این منزل مسکونی که هیچ اثری از حضور خانواده در آن نبود، مظنون شدند. مأموران پلیس با زیرنظر گرفتن نامحسوس این خانه سیاه زمانی که از وقوع جرم مطمئن شدند، موضوع را به مقام قضایی منتقل کردند. وجود تحقیقات کافی و ادله محکمه‌پسند واکنش مقام قضایی را در پی داشت.
 
با رسیدن دستور قضایی و هماهنگی با رئیس پلیس مشهد، طرح ضربتی بازرسی این منزل آغاز شد. افسران کلانتری در این عملیات پس از ورود به این خانه توانستند راز نهفته در پشت دیوار‌های سیاه این خانه را کشف کنند. مأموران در بازرسی از این محل ۴۲قلم کالا به انضمام ۸۰۰قطعه کالای ریز سرقتی مربوط به خودرو‌های سواری را کشف کردند. به گفته فرمانده انتظامی مشهد، یک متهم که در محل حاضر بود دستگیر و روانه کلانتری شد. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: هم‌زمان با آغاز تحقیقات تکمیلی و بازجویی از متهم، ۵ شاکی پرونده، اموال مسروقه خود را شناسایی کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->