هشدار محققان به کسانی که چای کیسه‌ای استفاده می‌کنند پس از چند روز بی‌خبری، بالاخره کاوشگر «پارکر» از مأموریت خورشیدی‌اش سیگنال فرستاد هشدار پاوز به کاربران: امتیازات خود را قبل از اسنپ شات برگردانید! + آموزش و تاریخ بزرگ‌ترین شکست‌های حوزه فناوری در سال ۲۰۲۴ بالاخره تاریخ لیست بازی شکست خورده «تپ سواپ» مشخص شد! اختلال واتساپ برطرف شد (۷ دی ۱۴۰۳) OpenAI قصد دارد ربات‌های انسان‌نمای پیشرفته بسازد فلز طلا چطور در پوسته زمین شکل می‌گیرد؟ | تحقیقی جدید پاسخ می‌دهد فضانوردان ناسا از ایستگاه فضایی بین‌المللی سال نو میلادی را تبریک گفتند + فیلم محققان اسکاتلندی: افزایش بیماری‌های روانی ارتباطی مسقیم با آلودگی هوا دارند ۱۰ دنیای رنگی برای ۷ تا ۱۸ ساله‌ها در گوگل، اسکویید گیم بازی کنید! + آموزش هم‌افزایی در راستای تحقق ۵۵هزار اتصال فیبر نوری در خراسان رضوی فضاپیمای ناسا رکورد نزدیک‌شدن به خورشید را شکست! افغانستان و ایران تفاهم‌نامه اتصال شبکه‌های اینترنت امضا کردند ۵۰۰۰ پهپاد، به مناسبت کریسمس، رکورد طولانی‌ترین نمایش پهپاد‌ها را شکستند + فیلم ویدئو | پشتک‌زدن ربات انسان‌نمای «بوستون داینامیکس» با لباس بابانوئل رفع فیلتر واتساپ و گوگل‌پلی رسماً آغاز شد (۵ دی ۱۴۰۳) تشخیص دیابت با هوش مصنوعی در بیمارستان‌های انگلیس زمان رفع فیلتر واتس‌آپ و گوگل پلی مشخص شد
سرخط خبرها

شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟

  • کد خبر: ۶۰۲۳۲
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟
فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بر اساس طرح جدید، توییتر به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
نجفی | شهرآرانیوز - فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بدون تردید، محتوای تولیدی افراد ارزشمند است و حالا توییتر در نظر دارد برای کاربران خود زمینه درآمدزایی ایجاد کند. بر اساس طرح جدید، این شرکت به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
 
طرحی که از آن به عنوان Supper Follows یا دنبال کردن ویژه‌ها یاد می‌شود، فضایی مالی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند که تاکنون بر بستر پسند‌ها و هم رسانی‌ها تقویت می‌شده است. اگرچه جزئیات اجرایی این طرح ممکن است تغییر کند، خبر‌های اولیه حاکی از طراحی اشتراک‌های پنج دلاری ماهانه است که تنها خریداران آن می‌توانند توییت‌های کاربر مورد نظر خود را ببینند یا به آن پاسخ بدهند. برای نمونه، حتی مشخص نیست این طرح از چه زمانی آغاز می‌شود و آیا شامل همه کاربران می‌شود. در میان بحث ها، در تنها پاسخ قابل استناد از طرف توییتر آمده است: بررسی راهکار‌های درآمدزایی از طریق مخاطبان در طرح‌های مانند Supper Follows به تولیدکنندگان محتوا و منتشر کنندگان آن امکان دریافت مستقیم حمایت‌های مالی از سوی دیگر کاربران را می‌دهد و انگیزه آن‌ها را برای ادامه تولید محتوا به ویژه محتوایی را که مورد علاقه و توجه مخاطبان است دوچندان می‌کند. توییتر هم چنین افزوده است: ما به دنبال فراهم آوردن فضای گفت وگوی عمومی هستیم و در این راستا طرح‌ها و ابتکارات مختلفی را که کاربران را تشویق به مشارکت کند بررسی می کنیم.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->