پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور سامان فلاح، خرید جدید استقلال آزمون در دوراهی لالیگا و لیگ‌های عربی هشدار هلدینگ خلیج فارس به مدیران استقلال: به دنبال اسپانسر باشید بلانکو به دنبال بلیت برگشت به ایران
سرخط خبرها

مسابقات آزمایشی در توکیو از سر گرفته می‌شود

  • کد خبر: ۶۲۴۹۰
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
مسابقات آزمایشی در توکیو از سر گرفته می‌شود
کمیته برگزاری بازی‌های توکیو در نظر دارد رویداد‌های آزمایشی را طبق برنامه برگزار کند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو قرار است مسابقات آزمایشی را از سر بگیرد. توکیو ۲۰۲۰ امیدوار است بتواند این مسابقات را با ورزشکاران خارجی و تماشاگران داخلی برگزار کند.

کمیته سازماندهی بازی‌های توکیو در نظر دارد ۱۸ رویداد آزمایشی را برگزار کند که ۱۷ مسابقه در پایتخت ژاپن پیگیری خواهد شد. یک مورد نیز میزبان مسابقات آزمایشی دوی ماراتن در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) است.

واترپلو، شیرجه، راگبی، شنا، دوچرخه‌سواری، والیبال، ژیمناستیک، دوومیدانی، بسکتبال ۳ نفره و ... رشته‌هایی هستند که به صورت آزمایشی در توکیو برگزار خواهند شد.

برگزارکنندگان می‌گویند که آنها قصد دارند تماس بدنی را به حداقل رسانده و فاصله اجتماعی را بیشتر کنند. به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود که در صورت امکان از فضاهای بسته و ازدحام جمعیت خودداری کرده و همچنین شستن دست‌ها و استفاده منظم از ضد عفونی کننده را رعایت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->