فیلم سینمایی «جوکر ۲» در بحران فروش «طنزیم» شهرام شکیبا روی آنتن شبکه نسیم + زمان پخش صدرنشینی «پاندای کونگ‌فوکار ۴» و «سگ‌های نگهبان قدرتمند» از نگاه کودکان ایرانی برگزاری کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی در هنر» در مشهد پیام وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان درخشش «آه سرد» در جشنواره ریچموند آمریکا «اسکن» در راه کانادا آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۴ مهر ۱۴۰۳) گروه قمر با کنسرت «بدرود» روی صحنه + جزئیات کلمات فارسی با مضامین عبری! یادی از آتیلا پسیانی به بهانه اولین سالگرد درگذشتش | زندگی را بلد بود انیمیشن «آتل» در راه ۲ جشنواره بین‌المللی جایزه جشنواره بین المللی «عشق» در دستان شبنم مقدمی کارگردان نمایش «برش-کات»: امیدوارم باز هم در مشهد روی صحنه برویم | امروزه مسئولان پشت تئاتر می‌ایستند غوری در فلسفه راویان رنج | درباره کتاب «داستایوفسکی و نیچه (فلسفه تراژدی)» اثر لف شستوف شباهت عجیب علی نصیریان با بازیگر ژاپنی + عکس
سرخط خبرها

ابتلای علیرضا استادی به کرونا و توقف فیلمبرداری «نعره سکوت»

  • کد خبر: ۶۳۲۲۷
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
ابتلای علیرضا استادی به کرونا و توقف فیلمبرداری «نعره سکوت»
با ابتلای یکی از بازیگران «نعره سکوت» به ویروس کرونا، فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده از این فیلم به تعویق افتاد.
به گزارش شهرآرانیوز، پس از حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «نعره سکوت» به نویسندگی و کارگردانی سعید شعبانی، تولید این پروژه از اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف مانده است.

گروه پس از وقفه‌ای کوتاه قصد داشتند بعد از اتمام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ سکانس‌های پایانی فیلم را مقابل دوربین ببرند که با ابتلای علیرضا استادی، یکی از بازیگران اصلی پروژه به ویروس کرونا حالا ادامه تولید این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گفته سعید شعبانی، خوشبختانه حال عمومی علیرضا استادی رو به بهبودی رفته و او به تازگی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شده است.

شعبانی ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر اظهار امیدواری کرد که در صورت مهیا شدن شرایط تا یک ماه آینده سکانس‌های پایانی فیلم با حضور تمامی بازیگران مقابل دوربین رود.

علیرضا استادی، شیدا یوسفی، تیما تقی‌زاده، عرفان اخلاصچی و اشکان هورسان گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«نعره سکوت» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: الهام زنی که دغدغه‌های زندگی خود را با سختی و به تنهایی به دوش می‌کشد در محیط کار احساس ناامنی می‌کند، او چالش‌های عمیقی را پشت سر می‌گذارد و به همین خاطر مجبور به فروش تخمک خود می‌شود...
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->