جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیکر همسر شهید بابانظر در حرم مطهر رضوی تشییع شد

  • کد خبر: ۶۳۴۹۴
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
پیکر همسر شهید بابانظر در حرم مطهر رضوی تشییع شد
پیکر مرضیه نظرنژاد، همسر سردار شهیدمحمدحسن نظرنژاد، در حرم مطهر رضوی تشییع و در قطعه شهدای بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیکر مرضیه نظرنژاد، همسر سردار شهید محمدحسن نظرنژاد -معروف به بابانظر- امروز، ۲۰ فروردین ماه، پس از برگزاری نماز جمعه در حرم مطهر رضوی تشییع و در قطعه شهدای بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد. این بانوی انقلابی روز گذشته، ۱۹ فروردین ماه، در مشهد درگذشت.

 

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، با انتشار پیامی رحلت این همسر شهید را تسلیت گفت. در پیام علم‌الهدی آمده است: «رحلت جانگداز بانوی انقلابی، همسر شهید نظرنژاد موجب تأثر خاطر شد. با توجه به این‌که در همه مجاهدات این شهید، همگام و شریک او بود، شهید هدفمندی که در بین رزمندگان جبهه، دارای جنبه ابوبت بود و او را «بابانظر» خطاب می‌کردند. این بانو نیز در مشارکت با این شهید و خدمات پشت جبهه‌اش، مادر رزمندگان به حساب می‌آمد. این داغ جانگداز را به فرزندان برومند این بانو که سالیان دراز، هم نقش مادر و هم نقش پدر برای آنان داشته، تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم این خواهر ولایت‌مدار با صدیقه اطهر علی‌ها سلام و زینب کبری سلام‌الله علی‌ها محشور شود».

 

حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، نیز با صدور پیامی درگذشت مرحوم نظرنژاد را تسلیت گفت. در پیام مروی آمده است: «درگذشت بانوی مجاهد و انقلابی «حاجیه خانم نظرنژاد» همسر گرامی و صبور سردار سرافراز دفاع مقدس «شهید محمد حسن نظرنژاد (بابانظر)» را به فرزندان ایشان و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض کرده، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه السلام علو مرتبت و رفعت درجات همسران شهدا به ویژه آن بانوی مؤمنه و پارسا را از درگاه ایزد منان مسألت می‌کنم».

 

سردار شهید محمدحسن نظرنژاد -معروف به بابانظر- در جریان جنگ میان ایران و عراق در جبهه‌های جنگ حضور یافت. او سال‌ها در جبهه‌ها جنگید و در عملیات‌های فتح بستان، والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، والفجر نه، والفجر هشت، کربلای یک، کربلای دو، کربلای چهار و پنج، نصر هفت و هشت، کربلای هشت و فتح المبین حضور یافت و در همین راه به شهادت رسید.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->