قیمت ارز اربعین ۱۴۰۳ در مرکز مبادله و بازار آزاد امروز (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) خراسان‌رضوی رتبه دوم کشور را در شمار بازنشستگان صندوق بیمه کشاورزان دارد افزایش ۳۸ درصدی خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در خراسان‌رضوی واردات لوازم خانگی از شش سال پیش ممنوع شده است | فروش لوازم خانگی ساخت داخل با نشان خارجی گزارش وضعیت بازار سهام (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) | شاخص‌های بورسی پس از سه روز منفی شدند قیمت بلیت پروازهای مشهد به شهرهای نجف، اهواز و بندرعباس (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) | مشهد-نجف ۷۸ میلیون تومان منابع دولتی بخش مسکن باید به اقشار ضعیف اختصاص یابد | تا سال ۱۴۱۰ باید ۱۲ میلیون واحد مسکونی جدید بسازیم منطقه آزاد دوغارون فرصت رشد برای تجار خراسانی است | ظرفیت بالای خراسان‌رضوی در فراوری معادن و صادرات دانش فنی‌مهندسی قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال در پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی بیشتر از کارخانه فولاد خسارت ۲۱هزار‌ میلیارد تومانی حوادث غیرمترقبه به کشاورزان خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ مصوبه منع ساخت استخر در مجتمع‌ها، نیازمند بررسی بیشتر است بازی شهروند و مافیا در بازار خودرو| بازگشت دوباره قرعه‌کشی خودرو، زمینه سوداگری در این بازار را داغ کرد عرضه ارز اربعین ۱۴۰۳ تا کی ادامه دارد؟ رکود تورمی معاملات مسکن در سال‌ جاری ادامه‌دار خواهد بود | رؤیای خرید مسکن مستأجران به باد رفت برخورد قاطع با عرضه‌کنندگان زعفران تقلبی در مشهد ویدئو| پرداخت وام پیش ثبت نام خودرو غیرقانونی شد پرداخت ۱۹۵ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال تاکنون رکورد شکنی خرید طلا در بازار مشهد همزمان با روز ۱۳ صفر (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) شرایط فروش فوری نقدی کامیونت‌نیسان تک‌سوز اعلام شد (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) صنعت کفش ایران رتبه ۹ تولید در جهان را دارد | به لحاظ مصرف کفش جزو ۲۰ کشور اول هستیم گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) | رشد ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس حجم آب سد‌های مشهد؛ فقط ۱۷ درصد! نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) آخرین مهلت وکالتی کردن حساب برای طرح ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + مهلت ثبت نام
سرخط خبرها

ازدحام در واحد‌های صنفی خط قرمز نظارت‌هاست

  • کد خبر: ۶۵۲۴۴
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
ازدحام در واحد‌های صنفی خط قرمز نظارت‌هاست
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: تجمع واحد‌های صنفی و رعایت‌نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در گروه یک، که اکنون فعال‌اند، خط قرمز نظارت‌هاست.
طنین همتی|شهرآرانیوز، امیر دلداری، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد، گفت: بیشتر مشاغل در گروه یک قرار گرفتند و مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ حدود ۴۰ درصد مشاغل هستند. بر مشاغل گروه‌هایی که فعالیتشان ممنوع است، به‌صورت ویژه نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: تا وقتی که مشهد از وضعیت قرمز خارج نشود، تشدید نظارت‌ها ادامه خواهد داشت. در هر صورت، مصوب ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و واحد‌های صنفی که ممنوعیت فعالیت دارند، باید از قانون تبعیت کنند.
به‌گفته دلداری تا ۱۰ اردیبهشت تعطیلی گروه ۲ قطعی شده است و اگر وضعیت قرمز ادامه داشته باشد، این تعطیلی ادامه خواهد داشت که امیدوارم با نارنجی‌شدن وضعیت کرونایی مشهد، شاهد فعالیت دوباره گروه ۲ هم باشیم. باید دید در هفته آینده چه تصمیمی در ستاد ملی کرونا گرفته می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: بیشتر مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌ها اکنون تعطیل‌اند و اجرای مصوبات در این گروه‌ها راحت‌تر است. بیشتر سختی نظارت‌ها در واحد‌هایی است که در خیابان‌های اصلی و فرعی قرار دارند. اما با کمک گروه‌هایمان، نظارت بر این واحد‌ها را جدی گرفتیم تا از تجمع و رفت‌وآمد‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: گروه‌های بازرسی ما علاوه بر نظارت بر گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ که امکان فعالیت ندارند، بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در گروه یک هم نظارت می‌کنند و حتی متخلفان پلمب و جریمه هم خواهند شد.

دلداری یادآور شد: از ابتدای امسال ۷۸۷ گروه مشترک داشتیم که ۶۵۹۹ بازرسی در این مدت انجام شده است. همچنین ۱۵۰۷ اخطار کتبی و حدود ۴۰۰ فرم جریمه صادر شده و ۴۵۷ واحد صنفی نیز پلمب شده است. در این تخلفات مشاغل گروه یک سهم کمتری داشتند؛ بیشتر این مشاغل جریمه شدند و اخطار کتبی گرفتند. بیشتر پلمب‌ها برای گروه ۲، ۳ و ۴ است و به‌ندرت گروه یک در آن دیده می‌شود.
وی افزود: امیدواریم با رعایت مردم و اصناف این هفته پایان محدودیت فعالیت مشاغل گروه ۲ باشد؛ مسلما این تعطیلی‌ها به این مشاغل آسیب می‌زند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->