جزئیات سفر قلعه نویی به مشهد| از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) تا جلسه ویژه با استاندار خراسان رضوی میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم!
سرخط خبرها

رقیبان احتمالی استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند؟

  • کد خبر: ۶۵۵۷۹
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
رقیبان احتمالی استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند؟
با وجود گذشت پنج رقابت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، هنوز مشخص نیست دقیقا استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی رقابت‌ها با کدام تیم رقابت می‌کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تغییر فرمت برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همه را سردرگم کرده‌است. با توجه به چهلمین سالگرد برگزاری مسابقات، AFC تصمیم گرفت این رقابت‌ها را با ۴۰ تیم برگزار کند. همین موضوع باعث شد تا حسابی معمای صعود و البته تقابل تیم‌ها در مرحله یک هشتم نهایی تبدیل به کلافی سردرگم شود.

نحوه صعود تیم‌ها به این شرح است که صدرنشینان ۱۰ گروه راهی مرحله بعد خواهندشد، اما در میان ۵ گروه غرب و ۵ گروه شرق، تنها ۳ تیم دوم برتر از نظر امتیازی راهی یک هشتم نهایی خواهندشد. همین موضوع باعث شده تا وضعیت پیچیده شود.

با فرض اینکه تغییر خاصی در جدول گروه‌ها در روز آخر مرحله گروهی ایجاد نشود پرسپولیس به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد خواهدشد و باید به مصاف السد برود. استقلال نیز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد می‌شود و احتمالا به الهلال می‌رسد.

رقبای احتمالی تیم‌های ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تاجیکستان - النصر
الشارجه - الوحده
استقلال - الهلال
پرسپولیس - السد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->