بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیسی: در همدان امکان حضور در اجتماعات مردمی را نداریم

  • کد خبر: ۶۶۶۰۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
رئیسی: در همدان امکان حضور در اجتماعات مردمی را نداریم
رئیس قوه قضائیه که به همدان سفر کرده است گفت: به علت علقه‌ای که به استان همدان دارم دوست داشتم در تجمعات مردمی حضور پیدا می کردم و از نزدیک عرض سلام داشتم اما امکان انجامش نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود خود به فرودگاه همدان، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان توفیق سفر به استان همدان را پیدا کردیم و باید عذرخواهی کنم از مردم و مسئولان عزیز استان که سفر ما به علت شرایط کرونایی با تأخیر انجام شد. قرار بود این سفر یک ماه و نیم قبل انجام شود اما به علت شرایط استان امکان سفر مهیا نشد اما چندی پیش وقتی از ستاد کرونا سفر به استان همدان را پیگیری کردیم گفتند اکنون شرایط انجام سفر هست، پس سفر را انجام دادیم.

 

وی گفت: همدانی‌ها تاریخ بسیار روشن و نورانی تمدنی در این استان دارند و تمدن اسلامی که در این استان رقم خورد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم رشادت ها به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، نقش پشتیبانی همدان مثال زدنی بود، به شهدا و علمای این استان درود می فرستیم.

 

رئیسی تصریح کرد: امیدواریم که سفر ما که سفر یک هیئت ۲۵ نفره به استان است که مدتی است در استان مسائل را در حوزه قضایی بررسی کردند، ان‌شاءالله هم گزارش هیئت ۲۵ نفره را داشته باشیم و هم دیدارهایی که امکان انجامش با حضور مردم عزیز نیست، در وضعیت مناسبی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه در این سفر امکان اجتماعات مردمی را نمی توانیم داشته باشیم، خاطرنشان کرد: به علت علقه ای که به این استان دارم دوست داشتم در تجمعات مردمی حضور پیدا می کردم و از نزدیک عرض سلام داشتم اما امکان انجامش نیست. بنابراین به میزان شرکت در شورای اداری استان با مدیران و شورای قضایی که امکان دارد، جلساتی خواهیم داشت و در نهایت هم در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری، استاندار و رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولان گزارشات واصله را بررسی می کنیم.

 

رئیس قوه قضائیه در پایان مطرح کرد: آنچه توانستیم در استان تصمیم بگیریم انجام می دهیم و اگر امکان نبود در مرکز پیگیری می کنیم.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->