سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برای گرفتن کارنامه دانش آموزان به کجا مراجعه کنیم؟

  • کد خبر: ۷۰۳۶۱
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
برای گرفتن کارنامه دانش آموزان به کجا مراجعه کنیم؟
حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش: پیگیر حل مشکل صادر نشدن کارنامه‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس هستیم و به گروه فنی خود مأموریت داده ایم که این مشکل را هر چه زودتر حل کند و از خانواده‌ها می‌خواهیم برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی درباره فعالیت مهدکودک‌ها گفت: مهد کودک‌هایی که پیش از این مجوز از سازمان بهزیستی داشته اند امسال می‌توانند ادامه فعالیت دهند و برای مهدکودک‌هایی که نیاز به تمدید مجوز داشته اند نیز تمهیدات لازم را فراهم کرده ایم.

 

وی گفت: شهریه مهدکودک‌ها همان شهریه اعلامی از سازمان بهزیستی است و کمیته انتقال مهدکودک‌ها از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش انجام شده است.

 

حاجی میرزایی تاکید کرد پیگیر حل مشکل صادر نشدن کارنامه‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس هستیم و به گروه فنی خود مأموریت داده ایم که این مشکل را هر چه زودتر حل کند و از خانواده‌ها می‌خواهیم برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنند.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: مربیان نهضت سوادآموزی که در آزمون استخدامی پارسال شرکت نکرده و یا پذیرفته نشده اند امسال می‌توانند در آزمون استخدامی که در تیر برگزار می‌شود شرکت کنند.

 

حاجی میرزایی گفت: معلمان حق التدریس مشمول استخدام قبل از شروع سال تحصیلی برای گذراندن دوره تحصیلی به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.

 

وی افزود: بخش عمده‌ای از مطالبات پارسال معلمان پرداخت شده و حق التدریس فروردین و اردیبهشت امسال حق الزحمه تصحیح اوراق امتحانی پارسال معلمان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره اِعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان مکاتبه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته ایم و این سازمان پیشنهاد افزایش این فوق العاده ویژه به ۵۰ درصد را به هیأت دولت داده است و در هفته‌های آینده در دستور کار هیأت دولت قرار خواهد گرفت.

 

حاجی میرزایی افزود: برای افزایش حقوق سرایداران مدارس نیز جلسات متعددی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته ایم و راهکاری برای افزایش دریافتی این قشر زحمتکش نیز تهیه و در نظر بگیریم.

 

ویدئو | برای گرفتن کارنامه دانش آموزان به مدارس مراجعه نکنید!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->