درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

گروگان گرفتن دانش‌آموز مشهدی

  • کد خبر: ۷۰۳۷۹
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
گروگان گرفتن دانش‌آموز مشهدی
مرکز فرماندهی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پی دریافت نیابت قضایی مبنی بر ربوده شدن دانش‌آموز مشهدی و انتقال پرونده به این استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از ایلنا، مرکز فرماندهی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پی دریافت نیابت قضایی مبنی بر ربوده شدن دانش‌آموز مشهدی و انتقال پرونده به این استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج قرار داد.


در حالی رد متهمان این پرونده و دانش آموز گروگان گرفته شده در شهرستان فنوج زده شد که پیش‌تر یکی از آدم‌ربایان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در مشهد ردزنی و دستگیر شده بود. متهم که ابتدا حاضر به همکاری با پلیس نبود در بازجویی‌های انجام شده و رویارویی با مستندات پرونده به حرف آمد و معترف شد که نوجوان ۱۲ ساله را در مسیر مدرسه‌اش در یکی از مناطق شهر مشهد به منظور اخاذی از خانواده‌اش و با همدستی یکی از دوستانش ربوده‌اند.


متهم در ادامه اعترافاتش گفت که همدستش دانش‌آموز ربوده شده را به فنوج انتقال داده است. از همین رو کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری پلیس خراسان رضوی محل اختفای متهم دیگر این پرونده را ردزنی و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.
در این عملیات نوجوان ۱۲ ساله از چنگ آدم‌ربا آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->