وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۲۴ خرداد

  • کد خبر: ۷۰۴۶۹
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۲۴ خرداد
بورس تا امروز منفی پیش رفته است و به نظر می‌رسد تا اواخر هفته هم به همین صورت باشد اما در روزهای آخر معاملات روند بازار تغییر خواهد کرد و با توجه به شواهد موجود احتمالا روند مثبت‌تری را نسبت به روزهای قبل داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار در هفته جاری روند منفی را گذرانده است امروز هم ارزش معاملات به کمتر از ۳ هزار میلیارد تومان رسید. در حال حاضر تنها ابهام سیاسی که بازار و روند آن را تحت تاثیر خودش قرار داده، طولانی شدن مذاکرات برجام و مشخص نبودن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در کشور است و به عقیده بسیاری از کارشناسان تا رفع نشدن این مسائل به ثبات اقتصادی و در نتیجه به تعادل در بازار سرمایه نخواهیم رسید.

 

بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند در بیشتر بازارها روند رکودی حاکم شده است. اما معضل اساسی بازار سرمایه علاوه بر رکود، تحرکات منفی است که در نتیجه اقدامات نادرست دولت و نهاد ناظر در بازار ایجاد شده است و تنها راهکار، به نظر تغییر سیاست‌های وضع شده و الزام دولت نسبت به عدم دخالت در بورس است تا با شکل‌گیری این تمهیدات روند بازار به مدار تعادل برگردد و ضرر و زیان‌های سهامداران خرد در نتیجه قفل شدن صف‌های فروش در بازار جبران شود.

 

در هفته جاری برخلاف انتظار کارشناسان مبنی بر صعود و رشد برخی از نمادها و گروه‌ها اما عمده سهم‌ها منفی بودند و تا امروز (۲۳ خرداد) روند بازار و ارزش معاملات تغییری نکرده است.

 

مریم محبی، کارشناس بازار سرمایه گفت: بورس تا امروز منفی پیش رفته است و به نظر می‌رسد تا اواخر هفته هم به همین صورت باشد اما در روزهای آخر معاملات روند بازار تغییر خواهد کرد و با توجه به شواهد موجود روند مثبت‌تری را نسبت به روزهای قبل داشته باشد.
 
 

این کارشناس بازار سرمایه در بخش دیگری از گفته‌هایش درباره گروه‌ها و نمادهای پیش‌رو در بازار گفت: در حال حاضر در بازار گروه پیش‌رو با معاملات روان و متعادلی نداریم و فقط  تک سهم‌های محدودی به تعادل می‌رسند.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->