مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس
سرخط خبرها

تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد + جدول و جزئیات

  • کد خبر: ۷۱۱۵۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد + جدول و جزئیات
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون سراسری ۱۴۰۰ از ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور، در این اطلاعیه خطاب به متقاضیان شرکت در کنکور سراسری‌ سال ۱۴۰۰ آمده است: آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در تاریخ‌های اعلام شده در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور (به شرح جدول شماره ۱ مندرج در ذیل این اطلاعیه)  برگزار می شود.

براساس این اطلاعیه، کارت‌های شرکت در کنکور سراسری همه متقاضیان‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه چهارم تیرماه لغایت روز سه‌­شنبه هشتم تیرماه برای مشاهده و چاپ (پرینت) بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

تاریخ برگزاری آزمون در گروه های آزمایشی به شرح زیر است:

تاریخ دقیق برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ 

تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد + جدول و جزئیات

 

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: توضیحات لازم درخصوص نحوه اعلام علاقه­ مندی متقاضیان به رشته ­های تحصیلی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه‌ تربیت دبیر شهید رجایی و پردیس ­های دانشگاه فرهنگیان، در مرحله اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته (نیمه اول مرداد ماه) اعلام می شود.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: آن دسته از متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در آنها به روش با آزمون صورت می‌پذیرد، باید ضمن شرکت در آزمون، برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد  به اطلاعیه اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ (نیمه اول مرداد ماه) مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه کنند.

رشته های شرایط خاص در آزمون سراسری به این شرح است:

تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد + جدول و جزئیات

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->