رکورد معاملات شمش طلا شکسته شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) وضعیت بازار طلا مشهد پس از انتخابات ریاست جمهوری چگونه خواهد بود؟ بررسی قیمت جدیدترین گوشی‌های موبایل دو سیم کارت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۴.۵ درصدی سوزوکی سیاز افزایش ۱۱۹ درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سه سال اخیر | حقوق کارگران طی ۳ سال گذشته متناسب با تورم افزایش یافت قیمت انواع خودرو‌های داخلی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | ادامه روند کاهش قیمت‌ها شرایط دریافت ارز اربعین ۱۴۰۳ اعلام شد | خرید دینار از بانک مرکزی با صرفه دومیلیون‌تومانی نسبت‌به بازار آزاد روی خوش بورس برای دومین روز متوالی | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۱۷ تیر ۱۴۰۳) مروری بر قواعد محاسبه و پرداخت اجاره‌بها | کرایه خانه را چگونه بپردازیم؟ سکه طرح جدید در مشهد ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | هیجان دیروز فروکش کرد سقف ثبت سفارش بازرگانان جدید ۱۰۰ هزار دلار شد هشدار بازرسی مشهد به مشاوران املاک بدون پروانه‌کسب: اجازه تبلیغات ندارید حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله امروز، ۱۷ تیرماه، برگزار می‌شود + جزئیات فروش فوق‌العاده سایپا (خودرو کوییک GXR-L) از روز سه‌شنبه (۱۹ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات آغاز ثبت سفارش خودرو‌های وارداتی برای جانبازان از امروز یکشنبه (۱۷ تیر ۱۴۰۳) + لینک سامانه انتصاب معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی  استقبال بازارهای مالی از رئیس جمهور | بورس سبز پوش شد پاسخ به سوالات در مورد «طرح طبقه‌بندی مشاغل» | شرایط پرداختِ مابه‌التفاوت به کارگران چیست؟ نرخ امروز میوه و صیفی‌جات اعلام شد | کدو و بادمجان مناسب غذا‌های تابستانی را چند بخریم؟ (۱۷ تیر ۱۴۰۳) مطالبه‌های کارگران از رئیس‌جمهور منتخب نرخ سود بین‌بانکی کاهشی شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) نخستین قرارداد پولی میان ایران و روسیه امضا شد زمان برگزاری پانزدهمین حراج سکه طلا مشخص شد | متقاضیان چقدر واریز کنند؟ با ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان نقدینگی چه موبایل‌هایی می‌توان خرید؟ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) واکنش مثبت ۸۸ هزار واحدی شاخص بورس به پایان انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تیگو ۸ پرو جدیدترین محصول مدیران خودرو چه مشخصاتی دارد + عکس

  • کد خبر: ۷۲۲۰۲
  • ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
تیگو ۸ پرو جدیدترین محصول مدیران خودرو چه مشخصاتی دارد + عکس
تیگو ۸ به عنوان جدیدترین محصول شرکت مدیران خودرو قرار است به زودی به بازار کشور عرضه شود، حال سوال اینجاست که برای تیگو ۸ چه پیشرانه و سیستم انتقال قدرتی در نظر گرفته شده است تا این شاسی بلند بزرگ را به آرامی و با قدرت به حرکت در آورد.
به گزارش شهرآرانیوز، شرکت مدیران خودرو برای تنوع و قدرت انتخاب، ۲ نوع پیشرانه و سیستم انتقال قدرت را برای این خودرو در نظر گرفته است.
 
یکی از این پیشرانه‌ها ۲ لیتری توربو است که برای اولین بار روی خودروی تیگو ۸ پرو نصب شده، دارای قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن در متر است همچنین سیستم انتقال قدرت آن ۹ سرعته CVT میباشد. این سیستم انتقال قدرت ۹ سرعته در سال ۲۰۱۸ در میان برترین گیربکس‌های خودرو‌های موجود در بازار چین قرار گرفته است.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۲ لیتر است که برای خودرو‌های این ابعاد کاملا مناسب و به صرفه است.
 
تیگو ۸ پرو جدیدترین محصول مدیران خودرو چه مشخصاتی دارد + عکس
 
اما موتور دیگری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که ۱.۶ لیتری TGDI (توربو با تزریق سوخت مستقیم) است و از آخرین تکنولوژی‌های روز بهره می‌برد این موتور پر قدرت و پر بازده با داشتن قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه توان و شتاب فوق العاده ایی را برای تیگو ۸ به همراه می‌آورد.

همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که برای این سگمنت خودرو بسیار مطلوب خواهد بود.
 
تیگو ۸ پرو جدیدترین محصول مدیران خودرو چه مشخصاتی دارد + عکس
 
قابل ذکر است که بازدهی این موتور ۳۸ درصد است که برای موتور‌های درون سوز بازدهی بسیار بالایی می‌باشد به طور مثال بازدهی موتور فولکس واگن تیگوان ۳۷.۲ درصد است و این موتور در میان ۱۰ موتور برتر در کشور چین انتخاب شده است.

همچنین این مدل تیگو ۸ از یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته بهره می‌برد که قطعا مورد توجه کسانی که علاقمند به رانندگی مهیج و اسپرت هستند قرار می‌گیرد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن تنها در ۸.۹ ثانیه صورت می‌پذیرد.
 
 
منبع:عصر ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->