جزییات قتل اشتباهی رفیق با کلت کمری در تهران وجود ۷۷۰۰ کلاس درس با جمعیت بالای ۴۰ نفر در کشور علت حادثه مرگبار اتوبوس زائران بوشهری مشهد مشخص شد حریق خودرو در عنبرآباد کرمان سه کشته بر جای گذاشت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عملیات حساس آتش‌نشانان مشهدی برای نجات جان شهروند معلق در ارتفاع ۳۵ متری+عکس(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف ۲ پراید در جاده قوچان-مشهد هشت مصدوم بر جای گذاشت (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه تولید ابر در جاده کلات (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با ساینا در گناباد ۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) پلیس فراجا: دستگیری پسر خداداد عزیزی صحت ندارد احکام کمیته‌های انضباطی دانشجویان به دستور وزیر بهداشت متوقف شد تخلف بهزیستی و کمیته امداد در اجرای کامل قوانین حمایت از مددجویان ۲۸ شهریور زمان اعزام نخستین گروه از زائران عمره به سرزمین وحی مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله طلاب مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) حمله شیر نر باغ وحش ارم تهران به شیشه و شکستن آن + فیلم چند راهکار موثر برای ترک همیشگی سیگار هزینه استفاده زندانیان از پابند الکترونیکی چقدر است؟ برای کاهش چربی خون چه مواد غذایی مفید است؟ یک متخلف کشتار غیرمجاز گاو در سبزوار به پرداخت هزینه نقدی محکوم شد هوشمندسازی پرونده سلامت بیماران و دسترسی به تصاویر پزشکی بیماران در سامانه PACS تغذیه سالم و مقوی نقش زیادی در سلامت و یادگیری دانش‌آموزان دارد رئیس جدید دانشگاه تهران منصوب شد + بیوگرافی و سوابق اجساد فوتی‌های واژگونی اتوبوس بوشهر-مشهد، احراز هویت نشده است | همه فوت شدگان، زن هستند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار استاندار تهران درباره شروع موج پنجم کرونا

  • کد خبر: ۷۲۳۷۰
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
هشدار استاندار تهران درباره شروع موج پنجم کرونا
استاندار تهران با بیان اینکه موج پنجم کرونا در کشور شروع شده است، گفت: تهران نیز به سمت این موج خیز برداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، «انوشیروان محسنی بندپی» روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران افزود: میزان بیماران بستری و ویژه مبتلا به ویروس کرونا در تهران با شیب ملایم در حال افزایش است.

 

وی ادامه داد: لازم است قبل از ورود به خیز پنجم کرونا علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اقدامات کنترلی و نظارتی در استان افزایش یابد.

 

محسنی بندپی با بیان اینکه طبق گزارش های دریافتی، مسافران و اهالی منطقه فیروکوه ماسک های خود را برداشته اند، ادامه داد: همه افراد باید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ماسک بزنند و نباید بگذاریم به وضعیت قرمز برسیم تا استفاده از ماسک اجباری شود.

 

استاندار تهران اضافه کرد: قبل از موج پنجم کرونا باید نوع واریانت ویروس کرونا شناسایی شود تا برنامه ریزی های لازم برای مقابله با آن را در نظر بگیریم.

 

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه باید منابع برای راه اندازی بیمارستان شهدای تجریش استفاده شود، افزود: دستگاه های خدمات رسان و شهرداری ها نیز از محل تهاتر اقدامات لازم را برای بیمارستان های در آستانه بهره برداری انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه با بهره برداری از بیمارستان شهدای تجریش بخشی از تخت های آن به بیماران کرونا اختصاص می یابد، افزود: براساس جمعیت سرانه تخت بیمارستان های تهران پایین است.

 

فعالیت ۷۷ مرکز تجمعی تزریق واکسن در تهران 

 

محسنی بندپی گفت: مراکز تجمعی تزریق واکسن کرونا در تهران به ۷۷ مرکز رسیده و شهرداری تهران نیز برای اختلاص مکان برای مراکز تجمعی اعلام آمادگی کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۲ دوز واکسن کرونا در استان تهران تزریق شده است و تدابیری اندیشیده شده تا گروه های هدف قبل از مراجعه به مراکز نام خود را در سامانه مورد نظر ثبت کنند تا از تجمع جلوگیری شود.

 

استاندار تهران در خصوص طرح سلیمانی نیز گفت: این طرح همچنان بعد از انتخابات با کد رهگیری و حمایت های معیشتی از نیازمندان ادامه می یابد.

 

محسنی بندپی اذعان داشت: پروتکل های بهداشتی از سوی ناظران انتخابات به میزان ۷۷.۷ درصد رعایت شد. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز/دوشنبه/ اعلام کرد: با فوت ۱۴۰ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->