بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

«جو بایدن» بیمار است؛ احتمال استعفای رئیس جمهور آمریکا قوت گرفت

  • کد خبر: ۷۵۴۰۶
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
«جو بایدن» بیمار است؛ احتمال استعفای رئیس جمهور آمریکا قوت گرفت
پزشک سابق کاخ سفید در دوره‌های ریاست جمهوری باراک اوباما و دونالد ترامپ پیش‌بینی کرد جو بایدن رییس جمهوری کنونی این کشور با یک بیماری جدی مواجه است و مجبور خواهد شد پیش از پایان دوره مسئولیتش استعفا دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، رانی جاکسون که در میان ۱۴ قانون گذار جمهوری‌خواه است که خواهان آزمایشات سلامتی جامع از رئیس جمهوری آمریکا شده‌اند همچنین اعلام کرد در صورتی که بایدن استعفا ندهد قانون بیست و پنجم آمریکا شامل او خواهد شد که عدم صلاحیت ریاست جمهوری بایدن را تایید می‌کند.
از قانون بیست و پنجم آمریکا زمانی استفاده می‌شود که رییس جمهوری این کشور فوت شود، استعفا دهد و یا عدم صلاحیت او تایید شده باشد.
وی در یک برنامه تلوزیونی گفت: بایدن با یک مشکل جدی مواجه است و وضعیت او بدتر خواهد شد. این دیگر یک آبرو ریزی نیست. وی گیج است و گم شده به نظر می‌رسد. او به ندرت می‌تواند یک جمله پیوسته و کامل بگوید. بایدن باید یک آزمایش جامع انجام دهد و نتیجه آن را منتشر کند.
وی ضمن انتقاد از دورویی منتقدان ترامپ که از او خواسته بودند آزمایش سلامت انجام دهد، گفت این افراد اکنون سکوت کرده‌اند.
اوایل ماه جاری میلادی، جاکسون رفتار‌های بایدن را نگران کننده خواند و به فراموشی و پاسخ‌های گیج کننده او اشاره کرد. این قانون گذار خاطر نشان کرد که گاف‌های بایدن که به یک ویژگی شخصیتی او تبدیل شده، نشان زوال ذهنی نیست بلکه از رفتار‌های غیر معمول رئیس جمهوری آمریکا حکایت دارد.
اظهارات این نماینده جمهوری‌خواه یک روز پس از آن منتشر می‌شود که بایدن، که دارای لکنت زبان است، در یک جلسه مطبوعاتی در تالار شهر در ایالت اوهایو بار‌ها دچار لکنت شد و به سختی توانست به سوالات پاسخ دهد.
در ماه‌های اخیر منتقدان رئیس جمهوری آمریکا به چندین مورد حواس پرتی وی مانند فراموشی نام وزیر دفاع آمریکا هنگام پاسخ دادن به سوالات، سکوت طولانی و همچنین رفتار‌های عجیب وی در یک کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید، اشاره کرده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->