پیام تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت و مردم بوسنی و هرزگوین حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به جنوب لبنان | تهدید مردم به تخلیه خانه‌هایشان+فیلم اطلاعیه هشدار امنیت پرواز برای غرب ایران تکذیب شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۱۱ سربازش را توسط حزب الله پذیرفت رژیم صهیونیستی: دو پایگاه هوایی ما در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت حزب‌الله خبرسازی رسانه‌های غربی درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد سید حسن خمینی: اسرائیل جز با زبان زور و قدرت کوتاه نخواهد آمد نشست سران قوا به میزبانی پزشکیان برگزار شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی دوباره سوریه را مورد حمله پهپادی قرار داد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به شرکت صنایع نظامی در شمال اسرائیل (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آخرین خبر‌ها از سرنوشت هاشم صفی الدین سخنگوی وزارت خارجه: منطقه باید قدردان فداکاری‌های سوریه در مصاف با تروریسم باشد عراقچی: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد یک فرمانده حماس در لبنان به شهادت رسید (۱۴ مهر ۱۴۰۳) ضعف رژیم صهیونیستی در برخورد با پهپاد‌های مقاومت عراق ضاحیه بیروت دوباره تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفت (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله به شهرک «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی انتقاد شدید عراقچی در دیدار با وزیر خارجه سوریه از بی‌عملی شورای امنیت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفتگو و رایزنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل آیت‌الله علم‌الهدی: موقعیت‌شناسی و مقابله با جریان نفوذ وظیفه اصلی پلیس هوشمند است
سرخط خبرها

«مظفری» رئیس دیوان عدالت اداری شد

  • کد خبر: ۷۵۸۱۷
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
«مظفری» رئیس دیوان عدالت اداری شد
حجت الاسلام «حکمت‌علی مظفری» با حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری منصوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام «حکمت‌علی مظفری» با حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری منصوب شد.

 

دادسرای انتظامی قضات و حفاظت اطلاعات قدرتمندانه در حال حرکت هستند

آیین تکریم و معارفه رئیس دیوان عدالت اداری و معاون قضایی قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در این مراسم تصریح کرد: اینکه ما در قوه قضاییه چقدر توانستیم به وظایفمان عمل کنیم این را باید جامعه قضاوت کند.

 

وی گفت: خدا را شاکریم که در دوران اخیر دو نفر از فرزندان قوه قضائیه به عنوان رییس قوه قضائیه منصوب شدند. آیت الله رئیسی در طول دو سال اندی که تصدی ریاست قوه قضائیه را به عهده داشتند به صورت جهادی و جهشی عمل کردند و مردم را نسبت به قوه قضائیه خوش بین کردند و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای فردی دارای اشراف کامل به قوه قضائیه است و زیر و بم مشکلات قوه قضائیه را می‌داند. امروز افتخار می‌کنیم که ایشان به عنوان رییس قوه قضائیه انتخاب شده‌اند.

 

معاون اول دستگاه قضا با بیان اینکه قوه قضائیه در برخورد با فساد و مفسد هیچ خط قرمزی ندارد، افزود: از وضعیت معیشت کارکنان قوه قضائیه اعم از اداری و قضایی راضی نیستم. هم جناب آقای رییسی و هم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای همواره در فکرشان هست که کمک کنند معیشت همکاران بهتر شود.

 

وی تاکید کرد: طرح‌هایی وجود دارد، نمایندگان مجلس هم همراه هستند و ریاست قوه قضایئه تاکید دارند که در این قضیه عزت کارکنان دستگاه قضایی و قاضی باید حفظ شود و این منافاتی با بحث مبارزه با فساد حتی کارکنان و قضات دارد.

 

مصدق افزود: دادسرای انتظامی قضات و حفاظت اطلاعات قوی و قدرتمندانه در حال حرکت هستند و رویکرد آن‌ها رویکرد تذکری است و بحث مچ گیری مطرح نیست.

 

ادامه دارد...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->