برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟ دل با امید وصل به جان خواست درد عشق* به نان و نوا رسیدن از کنار کتاب فارسی پیکر صدرالدین حجازی در خاک آرام گرفت + تصاویر فیلم های برگزیده فنلاند و ایسلند در راه اسکار ۲۰۲۵ ساخت فصل پنجم «امیلی در پاریس»
سرخط خبرها

اکران آنلاین مستندی درباره ابراهیم حاتمی‌کیا و تولید فیلم «چ»

  • کد خبر: ۷۶۰۶۴
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
اکران آنلاین مستندی درباره ابراهیم حاتمی‌کیا و تولید فیلم «چ»
فیلم مستند «خواب ابراهیم» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی به کارگردانی محمود کریمی در صفحه اختصاصی «هنروتجربه» در پلتفرم هاشور اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - اکران آنلاین فیلم مستند «خواب ابراهیم» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی به کارگردانی محمود کریمی در صفحه اختصاصی «هنروتجربه» در پلتفرم هاشور از دوشنبه ۱۱ مرداد ماه آغاز می‌شود.

 

اکران آنلاین مستندی درباره ابراهیم حاتمی‌کیا و تولید فیلم «چ»

 

این مستند که پیش‌تر در گروه «هنر و تجربه» به نمایش درآمد، مراحل ساخت فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را به تصویر کشیده و این کارگردان را در فرآیند ساخت فیلم سینمایی «چ» در مرکز توجه خود قرار می‌دهد. سازندگان این فیلم تلاش کرده‌اند که از سیاق دیگر فیلم‌های پشت‌صحنه فاصله بگیرند تا این اثر در قامت یک مستند مستقل ظاهر شود.

 

مستند «خواب ابراهیم»، محصول سال ۱۳۹۲ بنیاد سینمایی فارابی است و به کارگردانی محمود کریمی و تهیه‌کنندگی مهدی کریمی تولید شده است.

 

در خلاصه روایت این فیلم آمده است: «ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت فیلم «چ» این بار به سراغ زندگی شهید چمران رفته و فیلم «خواب ابراهیم» به سراغ خواب و خیال حاتمی‌کیا.»

 

منبع: روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->