وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت
سرخط خبرها

کراس اوور «تارا» ایران خودرو به زودی رونمایی می‌شود

  • کد خبر: ۷۷۵۶۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
کراس اوور «تارا» ایران خودرو به زودی رونمایی می‌شود
مدیرعامل ایران خودرو گفت: در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کراس اوور تارا هستیم که جذابیت زیادی خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در مراسم تحویل خودرو تارا، ضمن تبریک به اولین برندگان خودرو تارا، گفت: امروز اولین مرحله از تحویل خودرو تارا است. خوشحال هستیم که این پروژه بزرگ و سنگین گروه ایران خودرو در بازه زمانی که اتفاق افتاد، بی نظیر بود.

او با بیان اینکه پروژه تحویل تارا ۱۳ ماه طول کشید و بالاخره به سرانجام رسید، گفت: در سال ۹۷ زمانی که تحریم‌ها در کشور رنگ و بوی جدید پیدا کرد، یکی از اتفاقات این بود شرکای خارجی کشور را ترک کردند و بار سنگینی بر روی خودروسازان داخلی افتاد.

این مقام مسئول تشریح کرد: توانستیم خودرویی را تولید کنیم که خیلی از سیستم‌هایی که در خودرو‌های دیگر نیست را داشته باشد. در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کراس اوور آن هستیم که جذابیت زیادی خواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: این خودرو در مرحله طراحی، از تمام طراحان داخلی استفاده کردیم و اطلاع دادیم که هر کس توان طراحی دارد، طرح خود را برای ما بفرستد و امیدوارم رضایت مشتریان را فراهم‌کند.

این مقام مسئول تشریح کرد: این خودرو کاملا رقابتی با خودرویی است که در داخل تولید می‌شود و هم نمونه خارجی دارد. در حوزه ایمنی از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم و خودرو را در گونه‌ای طراحی کرده ایم که بسیار مستحکم است و ایران خودرو برای سلامتی هم وطنان خود احترام قائل است.

او ادامه داد: قابلیت صادراتی یکی از ویژگی‌های این خودرو است و مشتریانی در خارج دارد، اما اولویت اولیه ما تامین نیاز داخل است.

منبع: ایکوپرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->