پادشاه بحرین بیش‌از ۴۵۰ زندانی عمدتاً سیاسی را عفو کرد رئیس جمهور به تذکر یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد فرمانده نیروی دریایی سپاه: در برابر تمام دشمنان مستحکم خواهیم ایستاد فرماندهان سپاه از تنبیه شدید رژیم صهیونیستی در پی ترور اسماعیل هنیه خبر دادند وزیر کشور: ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی آغاز می‌شود واکنش دیپلماتیک ایران به ادعای برخی کشورهای اروپایی و آمریکا مبنی بر دخالت ایران در مناقشه اوکراین پیامد‌های حضور اتباع غیرمجاز در کشور چیست؟ از پزشکیان تا حسین زاده؛ آیا نمایندگان مجلس دوازدهم بازهم کاهش خواهند یافت؟ تردد کدام خودرو‌ها جمعه و شنبه (۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) در هراز ممنوع است؟ ترامپ اوکراین را به دروغ‌گویی درباره تعداد تلفاتش در جنگ متهم کرد نماینده مجلس: مدل اقتصادی معرفی‌شده از سوی پزشکیان، مطابق با عدالت اجتماعی باشد سردار سلامی در پیامی، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را تبریک گفت وزیر کشور: سرباز وطنم | بخشی از وجودم در لشکر ۲۵ کربلا جا مانده است تاکید سازمان ملل بر آتش بس فوری و افزایش کمک های بشردوستانه به غزه سخنان قاطع سفیر ایران در سازمان ملل به مناسبت روز مقابله با آزمایش‌های هسته‌ای| رژیم اسرائیل تهدید امنیت جهان است ساعات کار ادارات اصفهان از ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ تغییر می‌کند+جزئیات سه کشته در حمله پهپادی به یک خودرو در سلیمانیه عراق (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) نظامی آمریکا در ونزوئلا دستگیر شد سفیر ایران در ریاض:می‌خواهیم روابط ایران و عربستان به بالاترین سطوح خود برسد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) تیراندازی مرگبار در دبیرستانی در آمریکا (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) دفتر رهبر معظم انقلاب گزارش استهلال ماه ربیع الاول را منتشر کرد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ازسرگیری کمک‌های قطر به غزه زیر نظر رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۷۸۱۶۱
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
ازسرگیری کمک‌های قطر به غزه زیر نظر رژیم صهیونیستی
روز پنجشنبه، رژیم صهیونیستی از تصویب سازوکار جدیدی برای توزیع کمک مالی قطر به خانواده‌های نیازمند در نوار غزه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از «الجزیره»، روز پنجشنبه، رژیم صهیونیستی از تصویب سازوکار جدیدی برای توزیع کمک مالی قطر به خانواده‌های نیازمند در نوار غزه خبر داد. بنی گانتس، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، با اعلام این توافق ادعا کرد که با قطر در تماس بوده است تا «با تنظیم سازوکاری جدید اطمینان پیدا کند کمک مالی قطر در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و در عین حال با نیاز‌های امنیتی اسرائیل مطابقت دارد.» در این سازوکار جدید، میزان کمک مالی قطر از حدود ۳۰ میلیون دلار به میزان یک سوم کاهش داشته و به ۲۰میلیون دلار رسیده است.
براساس این توافق، کمک‌های مالی قطر دیگر شامل حال کارمندان دولت غزه نمی‌شود.


پس از تصویب این توافق میان رژیم صهیونیستی، قطر و سازمان ملل، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نارضایتی تشکیلات خودگردان فلسطین از این سازوکار جدید خبر دادند. یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «تشکیلات خودگردان فلسطین از اینکه کمک‌های مالی قطر از این به بعد با نظارت سازمان ملل و اسرائیل و نه نظارت خودش توزیع می‌شود، خشمگین است.» این مرکز با اعتراف به اینکه جنبش حماس با انتقال کمک‌های نقدی قطر به خانواده‌های نیازمند در نوار غزه موافق است، تأکید کرد که «حماس در تلاش است تا مسئله حقوق کارمندانش را که بر اساس توافق جدید قطع می‌شود، برطرف کند.»


در پی تنش‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و حماس در نوار غزه، توزیع کمک‌های مالی قطر به مردمان ساکن در این منطقه متوقف شده بود. درگیری‌ها میان فلسطینیان و نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری همچنان ادامه دارد. روز گذشته در حمله نیرو‌های رژیم صهیونیستی به تظاهرکنندگان علیه شهرک سازی‌های این رژیم در کوه صبیح، ۱۳شهروند فلسطینی زخمی و ۵ تن بازداشت شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->