وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام (ره) و شهدا + ویدئو و تصاویر

  • کد خبر: ۷۸۵۹۲
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام (ره) و شهدا + ویدئو و تصاویر
رئیس جمهوری و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز (پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰) با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های رهبر فقید انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات وزیران با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

در این مراسم که حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز حضور داشت، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و یادگار امام را گرامی داشتند.

 

رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت همچنین با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

 

 

میثاق با امام راحل میثاق با همه خوبی ها و پاکی هاست

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح پنج شنبه طی سخنانی در آیین تجدید میثاق دولت سیزدهم با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ما باید در عمل و اقدام پایبند اندیشه های امام باشیم، اظهار داشت: نگاه امام به مردم نگاهِ تشریفاتی و نگاهِ سیاسی که سیاستمداران به صورت متداول در عالم مطرح می‌کنند نبود و اگر می‌فرمود میزان رای ملت است این را باور داشت.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه میثاق با امام راحل میثاق با همه خوبی ها و پاکی هاست،گفت: در منظومه اندیشه امام، خدمت به مردم جایگاه ویژه و معنای خاصی دارد و امام حقیقتا مردم را باور داشت.

 

ویدئو | رئیس جمهور: باید در عمل پایبند اندیشه‌های امام باشیم

 

پخش زنده مراسم تجدید بیعت رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم با آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی همزمان با هفته دولت در حرم مطهر امام راحل هم اکنون از شبکه خبر و لینک مستقیم: president.ir/live

 

منبع: پاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->