پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد زمان آغاز تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید اعلام شد ژرمن‌ها خواستار تکرار بازی جنجالی آلمان - اسپانیا! منتظر محمد در استقلال خواهان ندارد| حواشی یک بازیکن عراقی! ادعای درویش درباره مذاکره با رضاییان| قرارداد دارد قانونی نیست! تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری
سرخط خبرها

مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان روی سینه دونده ناشنوای ایرانی+ عکس

  • کد خبر: ۷۸۶۶۳
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان روی سینه دونده ناشنوای ایرانی+ عکس
دوومیدانی کار کشورمان در پرتاب دیسک رقابت‌های مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان ناشنوایان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه مسابقات قهرمانی جهان دوومیدانی ناشنوایان که در لهستان در حال برگزاری است، سجاد پیرآیقرچمن پرتابگر ناشنوا کشورمان در ماده پرتاب دیسک با ثبت رکورد ۵۵ متر و ۵۷ سانتی متر به مدال طلا دست یافت.

در ادامه این رقابت‌ها، هاشم یادگاری دیگر نماینده ایران فردا جمعه پنچم شهریور در دوی ۲۰۰ متر با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان روی سینه دونده ناشنوای ایرانی+ عکس

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->