کشته و مفقود شدن بیش از هزار پناهجو در دریای مدیترانه جزییات آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان ابوطالب مشهد نظر وزیر کار دولت چهاردهم درباره قانون حمایت از معلولان چیست؟ زلزله ۴.۵ ریشتر در بنت سیستان و بلوچستان خادمان بارگاه منور رضوی به دیدار زائران حادثه‌دیده پاکستانی می‌روند سگ‌های موادیاب در کمین قاچاقچیان در مرزهای ایران و عراق واژگونی خودرو در زیر گذر حرم رضوی با یک مصدوم(۳۱ مرداد ۱۴۰۳) میانگین معدل دنش آموزان دبیرستانی‌ زیر یازده است| رشته انسانی زیر ۱۰ آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان امام خمینی مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) «دکتر فرخ مسجدی» نماینده ویژه معاون رئیس‌جمهور در حفظ جنگل‌های زاگرس شد در سفر اربعین، از کودکان خود مراقبت کنید ویدئو | لحظه واژگونی مرگبار اتوبوس زائران پاکستانی در ابرکوه یزد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) تفاوت آبله میمونی و آبله مرغان را می‌دانید؟ برای سوراخ کردن گوش کودکان این نکات را بدانید بیش از ۱۸۸ هزار زائر خارجی از مرزهای ایران وارد عراق شدند آبله میمونی در استان خوزستان شناسایی نشده است پدرانی که سلامت کودکان را به خطر می‌اندازند سلامت زائران اربعین تا ۲ هفته پس از بازگشت از سفر پیگیری می‌شود ۱۶۰ مرکز همسرگزینی در ۲۷ استان کشور مجوز فعالیت گرفتند نقش خانواده در پرستاری از بیماران مزمن در خانه خشکیدگی دائمی یا فصلی ۷۰ درصد تالاب‌های کشور
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا تا ۸ مهر؛ فوت ۲۶۸ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته

  • کد خبر: ۸۲۳۹۵
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
آخرین آمار کرونا تا ۸ مهر؛ فوت ۲۶۸ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته
وزارت بهداشت امروز (پنجشنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۰) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۳۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۶۴۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۶ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۹۹ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵۴ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۴۴۱ دُز رسید.

لازم است افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

بر اساس این گزارش در شبانه روز گذشته، یک میلیون ۱۷۱ هزار و ۷۸۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۸ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۴۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۴۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۰ هزار و ۴۲۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۳۱ هزار و ۶۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون ۳۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین آمار کرونا در ایران (پنجشنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۰)

آخرین آمار کرونا تا ۸ مهر؛ فوت ۲۶۸ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->