شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر خدمت رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی مشهد به زائرین پیاده از محورهای ورودی مشهد مقدس دهه آخر صفر نمایش هم‌افزایی ملی در حمل‌ونقل جاده‌ای مشهد و خراسان رضوی در روز شنبه یک شهریور ماه ۱۴۰۴ تعطیل است استقرار تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در محور‌های مواصلاتی منتهی به حرم در آستانه شهادت امام رضا(ع) | احتمال حضور پزشکیان در مشهد طرح خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام‌رضا(ع) ویژه دهه پایانی ماه صفر در مشهد آغاز شد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) + فیلم و عکس هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط «قابل‌قبول» قرار دارد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) وزیر کشور: نگاه به مشهد و به ویژه برنامه‌های دهه آخر ماه صفر، ملی است | بازگشت ۲ میلیون تبعه غیرمجاز به افغانستان تا پایان سال ۱۴۰۴ + فیلم وزیر کشور وارد مشهد شد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) آمادگی مشهد برای اسکان ۸۰۰ هزار زائر حرم امام‌رضا(ع) در هر شب، طی روزهای آخر صفر ۱۴۰۴ استاندار خراسان رضوی: کارگروه احداث شهرک سلامت در مشهد تشکیل می‌شود مجموعه‌های مردمی در تدارک پذیرایی از زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۴ در مشهد + فیلم عکس‌هایی از تمرین ارکستر سمفونیک تهران رونمایی از کتاب «در سایه‌سار خورشید» با موضوع فرهنگ میزبانی توسط شهرداری مشهد پیش‌بینی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در مشهد برای تقویت مسیر‌های عبوری و منتهی به حرم مطهر در روز‌های پایانی صفر خراسان رضوی، قطب صنایع دستی کشور؛ ۲۳ هزار هنرمند و ۷۰۰ فروشگاه فعال
سرخط خبرها

دافعه تات(الیت سابق) برای مردم مشهد کمتر شود

  • کد خبر: ۸۳۹۳۶
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
دافعه تات(الیت سابق) برای مردم مشهد کمتر شود
در ادامه تغییرات مدیریتی در سازمان‌ها و مراکز شهرداری مشهد، این‌بار نوبت به شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد رسید تا مهدی اسدی، مدیرعامل پیشین این شرکت، جای خود را به هادی عطارزاده‌طوسی بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در ادامه تغییرات مدیریتی در سازمان‌ها و مراکز شهرداری مشهد، این‌بار نوبت به شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد رسید تا مهدی اسدی، مدیرعامل پیشین این شرکت، جای خود را به هادی عطارزاده‌طوسی بدهد که با حفظ سمت، همچنان قرار است به‌عنوان مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد نیز به کار خود ادامه بدهد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جنس کاری شرکت تات (الیت سابق) به گونه‌ای است که مردم زیاد به آن علاقه‌مند نیستند. با ایجاد مزیت می‌توانیم دافعه‌های موجود در این شرکت را کاهش دهیم و در این مدت با توسعه فرایند‌های دانش و فناوری این کار انجام شده است.

ایمان فرهمندی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد (تات) که با حضور معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و دیگر مدیران شهری برگزار شد، با قدردانی از اقدامات مدیر عامل پیشین شرکت تات، افزود: ایجاد درآمد‌های پایدار ازجمله کار‌هایی است که در شهر و مدیریت‌شهری همیشه پیگیری شد و الگویی درخور توجه در این شرکت به وجود آمد. البته در این دوره مدیریتی آسیب‌ها و نگرانی‌هایی در حوزه منابع انسانی و مالی ایجاد شد که باید بررسی و پیگیری شود.

در ادامه دیگر عضو شورای شهر نیز گفت: امیدواریم با مدیریت آقای عطارزاده مجموعه به سمت‌وسویی حرکت کند که دغدغه‌های مردم در این زمینه برطرف شود.

ابراهیم علیزاده افزود: این مجموعه نباید هزینه اضافه‌ای ایجاد کند. امیدوارم کار‌های انجام‌شده تقویت شود تا رضایتمندی مردم افزایش پیدا کند.

از تعیین‌تکلیف دوچرخه‌های اشتراکی تا بهسازی پارکینگ‌های مکانیزه

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری نیز در این مراسم گفت: در ۲ سال گذشته حجم زیادی از سازه‌های مربوط به سیستم دوچرخه اشتراکی قدیمی که چهره نازیبایی به شهر داده بود، پس از حل‌وفصل دعوای حقوقی طولانی با پیمانکار، جمع‌آوری و سیستم جدید دوچرخه اشتراکی جایگزین آن شد.

خلیل‌ا... کاظمی اضافه کرد: در این مدت تعدادی از پارکینگ‌های مکانیزه که دچار مشکل شده بودند، با دریافت مصوبه از شورای شهر اورهال و ایمن‌سازی شدند.

وی به بهره‌برداری تعدادی از پارکینگ‌های طبقاتی اشاره و اظهار کرد: در ۲ سال گذشته پارکینگ‌های هوشمند آزادی، مجد و پرستار نیز بهره‌برداری شد و در اختیار شرکت ارتباطات ترافیکی شهرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در کنار این اقدامات، راه‌اندازی سیستم پرداخت هوشمند پارک حاشیه‌ای از طریق خوداظهاری و حذف پرداخت نقدی نیز انجام شد که همه این‌ها کار زیادی می‌طلبید.

وی ادامه داد: در شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد (تات) به‌عنوان تنها شرکتی که مصوبه شورا و تأیید وزارت کشور را گرفته است، ظرفیت زیادی وجود دارد.

کار‌های بزرگ برای هوشمندسازی حمل‌ونقل

سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری نیز گفت: کار‌های بزرگی در زمینه هوشمندسازی و برقراری نظم و ارتباط در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده است.

هادی عطارزاده‌طوسی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته در شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد و مدیرعامل سابق این مرکز، افزود: کار‌های بزرگی در زمینه هوشمندسازی و برقراری نظم و ارتباط در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده است.

وی ادامه داد: از همه دوستانی که در شرکت تات هستند، خواهش می‌کنم در راستای کاهش نگرانی‌های شرکت تلاش کنند تا نتیجه آن خدمتی شایسته برای زائران بارگاه منور رضوی باشد. سیدمهدی علوی‌مقدم، مدیرکل هماهنگی و تعاملات شهرداری نیز در این مراسم گفت: شرکت تات از مجموعه‌هایی است که مدیریت آن به‌دلیل ضرورت توزیع عادلانه پارکینگ در شهر و هم از نظر دغدغه‌های اجتماعی، سخت است.

هدی پیروی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد، بیان کرد: شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد (تات) به‌عنوان ظرفیتی تجاری برای مجموعه شهرداری است که علاوه بر وظایف ذاتی خود که کنترل ترافیک شهر و سامان‌دهی پارکینگ‌های حاشیه‌ای و غیرحاشیه است، به‌عنوان ظرفیتی مطرح شده که نرم افزار آن تهیه شده است و قابلیت توسعه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->