مرد ۴۷ ساله سبزواری در آبشار شیرباد گلستان غرق شد+جزئیات و علت حادثه پیدا شدن دسته کلید خانه در شکم کودک ۶ ساله سبزواری+جزئیات (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) آمار نگران کننده از ابتلای مردم ایران به کیست کبدی عفونت روده ۲۰۰ نفر را راهی اورژانس کرد مهار حریق در مراتع تلاجیم کوه مهدیشهر سمنان (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) مرگ دلخراش نوجوان ۱۶ ساله بر اثر حریق یک دامداری در چناران (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) سه دختر مفقود شده در ارومیه به خانه هایشان بازگشتند (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) بازهم تصادف اتوبوس زائران پاکستانی اربعین؛ این‌بار در خوزستان (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی پژو پارس در بلوار وکیل آباد مشهد با یک مصدوم(۱۴ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در شرق سبزوار با پنج مصدوم (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) عودت ۲ میلیارد تومان هزینه اضافه‌ای که از زائران دریافت شده بود ۱۰ مصدوم بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو در جاده قوچان (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) قول مساعد رئیس مجلس برای طرح دوفوریتی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) زلزله نسبتا شدید «استهبان» فارس را لرزاند (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن کودک مشهدی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) چرا بازنشستگان تامین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق محروم هستند؟ | بازنشستگان تامین اجتماعی: مبلغ یک میلیون تومان را واریز کنید اصلاح آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد + سند (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | عزاداری زائران امام رضا(ع) در خیابان آیت‌الله شیرازی مشهدمقدس مهد‌کودک‌های بدون‌‌مجوز از مهرماه ۱۴۰۳ پلمب می‌شوند
سرخط خبرها

آتش‌سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر

  • کد خبر: ۸۴۰۳۷
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
  • ۱
آتش‌سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد: شامگاه پنج‌شنبه (۲۲ مهر ۱۴۰۰) آتش‌سوزی در بازار امام رضا (ع) گزارش شد که مأموران چهار ایستگاه به محل اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی رضایی در خصوص این حادثه اظهار کرد: شامگاه پنج‌شنبه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل بازار امام رضا (ع)، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۳۲، ۲، ۲۴ و ۱ را به محل حادثه در هشتی چهارم این بازار از سمت میدان ۱۷ شهریور اعزام کرد.

وی افزود: با اطلاع به‌موقع نگهبانان بازار به آتش‌نشانی و حضور سریع آتش‌نشانان در محل، حریق که در یک اتاق برق به وسعت تقریبی ۱۰ مترمربع و در ضلع جنوبی در داخل بازار امام رضا (ع) به وقوع پیوسته بود، به سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه‌های این بازار تاریخی جلوگیری به عمل آمد.

وقوع آتش سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی پس از انجام عملیات لکه‌گیری، کاوش و تهویه محیط با خودرو پیشرفته توربوفن، دمنده‌ها و مکند‌های قوی هوا، به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

وقوع آتش سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر
وی اضافه کرد: در این آتش‌سوزی به کسی آسیب نرسیده و میزان و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

وقوع آتش سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیستانک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
سلام : این نظام یک سلیقه هم بکار نمی بنده که وزارت کشور در یک روز سال بنام روز آتش نشان از خدمات ایثاری این عزیزان و نیروی انتظامی قدر دانی بشه. این همه در مرزها شهید دادیم این همه بخاطر ندانم کاری امثال بنده فرزندانمان در دریا و آتش جان بدر بردند بخاطر جان دادن این عزیزان . واقعا بقول قرآن کریم ما چقدر ناسپاسیم. و فقط ایراد گیری و هجمه تو جیبمون آماده داریم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->