سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی F05 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اینستاگرام از تنظیمات اکانت کاربران زیر ۱۸ سال رونمایی کرد اولین اطلاعات از بازی جدید سری «بتلفیلد» (Battlefield) منتشر شد نخستین ویدئو از آنباکس آیفون ۱۶ پرو پیجر (Pager) چیست و چگونه کار می‌کند؟ اولین تصاویر از مقایسه گرافیک بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو و پلی استیشن ۵ معمولی + عکس کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سیستم‌عامل iOS ۱۸ منتشر شد | iOS ۱۸ بر روی کدام گوشی‌ها قابل‌نصب است؟ تاریخ به‌پایان‌رسیدن ماینینگ «همستر کامبت» مشخص شد! + جزئیات اختلال اینترنت در کشور برطرف شد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) رشد دوپله‌ای جایگاه اینترنت ثابت ایران اولین گوشی رول‌شدنی سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ برای مقابله با انفجار پیری در ۴۴ و ۶۰ سالگی چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر یک ماه‌گرفتگی جزئی و خاص در ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ اتفاق می‌افتد ۵ قابلیت کوچک اما مهم آیفون ۱۶ که کم‌تر به آن‌ها توجه شده اولین پیوند قلب کاملاً رباتیک جهان با موفقیت در عربستان انجام شد کارت‌های امروز راکی ربیت (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر
سرخط خبرها

امکان پست محتوا به اینستاگرام دسکتاپ اضافه می‌شود

  • کد خبر: ۸۴۷۸۳
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
امکان پست محتوا به اینستاگرام دسکتاپ اضافه می‌شود
اینستاگرام اعلام کرده کاربران به زودی می‌توانند با نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی هم پست بگذارند.

به گزارش شهرآرانیوز - مدت‌هاست کاربران منتظر ویژگی پست تصاویر و ویدیو‌ها از طریق مرورگر‌های دسکتاپ درون اینستاگرام هستند. حالا این شبکه اجتماعی اعلام کرده از فردا یعنی پنجشنبه کاربران در جهان می‌توانند به چنین قابلیتی دست پیدا کنند.

اینستاگرام چندین قابلیت جدید برای کاربران درنظر گرفته که یکی از آن‌ها، اشتراک‌گذاری پست‌ها از طریق دسکتاپ است. آزمایش این ویژگی به‌طور محدود از اوایل سال جاری میلادی برای برخی کاربران شروع شده بود و از فردا کاربران در سراسر جهان می‌توانند آن را تجربه کنند. از فردا می‌توان تصاویر و ویدیو‌ها با زمان کمتر از یک دقیقه را از طریق مرورگر‌های دسکتاپ پست کرد.

کلا اینستاگرام توجه کمتری به عملکرد‌های نسخه دسکتاپ نشان می‌دهد. برای مثال نزدیک به یکسال پیش دایرکت مسیج به نسخه وب این شبکه اجتماعی اضافه شد.

در کنار امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌ها از طریق دسکتاپ، اینستاگرام از قابلیت جدیدی به نام «Collabs» رونمایی کرده که امکان مالکیت اشتراکی یک پست فید یا ویدیوی Reel را فراهم می‌کند. با این قابلیت، دو حساب می‌توانند یک پست یا Reel را به‌صورت اشتراکی تهیه کنند.

این پست یا Reel به‌صورت مشترک برای فالوور‌های دو کاربر به نمایش گذاشته می‌شود و البته کامنت‌ها، تعداد لایک‌ها و بازدید آن‌ها هم یکسان خواهد بود. قابلیت Collabs از طریق صفحه تگ فعال می‌شود، البته پس از آنکه حساب دوم دعوت شما را بپذیرد. این قابلیت ابتدا در اختیار شمار محدودی از کاربران قرار می‌گیرد.

از فردا اینستاگرام شروع به آزمایش راه جدیدی برای درخواست کمک‌های مالی در پست می‌کند. در این روش، کاربران با لمس گزینه  + در گوشه سمت راست بالای رابط کاربری می‌توانند چنینی کاری را انجام دهند.

اینستاگرام همچنین از فردا چندین قابلیت مخصوص موسیقی برای Reels منتشر می‌کند. این ویژگی‌ها افکت‌های Superbeat، دینامیک و اشعار سه‌بعدی نام دارند.

منبع: دیجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->