اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

سه ایرادی که AFC از پرسپولیس گرفته چیست؟

  • کد خبر: ۸۵۸۷۲
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
  • ۱
سه ایرادی که AFC از پرسپولیس گرفته چیست؟
سه ایراد اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از اینکه صحبت‌های ضد و نقیض زیادی در خصوص آینده مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر می‌شود انجام شد، امروز باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای توضیحات خود را در این خصوص اعلام کرد و تاکید کرد که فعلا مشکلی وجود ندارد و باشگاه پرسپولیس باید ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای کسب مجوز حرفه‌ای برطرف کند.

 

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در سه مورد به باشگاه پرسپولیس ایراد گرفته. اول مشخص شدن تکلیف بدهی‌های این باشگاه به کالدرون و خواکین، دوم بحث صورت‌های مالی و سوم مالکیت باشگاه پرسپولیس که در اختیار وزارت ورزش است.

 

حالا باشگاه پرسپولیس باید موارد مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را هر چه سریعتر برطرف کند تا بتواند ضمن دریافت مجوز حرفه‌ای، فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پورآزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
به نظر میرسه اتشی زیر خاکستر وجود داره و گند این قضیه 2ماه دیگه در بیاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->