زمان بومی‌سازی کتابخانه‌های هوشمند فرارسیده است «لی‌لی» آماده پخش می‌شود آغاز فعالیت رادیو محرم برای هشتمین سال آغاز اکران «نذر بی‌بی» هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم واکنش تهیه‌کننده سریال «بامداد خمار» به حواشی آقای رئیس جمهور، آینه در کربلاست جایزه اصلی کارلوی واری مستند «نگاهی ناگهانی به چیز‌های عمیق تر» رسید درگذشت «جان لاندو» تهیه‌کننده برنده اسکار حسینیه‌ای به وسعت ایران | بررسی ویژه‌برنامه‌های سیما در محرم ۱۴۰۳ اعجاز ایجاز ادبیات الکترونیک: ادبیات سخت پیما چون قضا از آسمان نزول می‌کند ... | احوال امام حسین (ع) از مرگ معاویه تا رسیدن به کربلا، به روایت نثر‌های کهن فارسی پیام خانه سینما به «مسعود پزشکیان» رییس جمهور منتخب صدور پروانه ساخت «انتخاب من» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آمار فروش سینما در هفته سوم تیر ماه (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | فروش سینما از مرز ۶۰۰ میلیارد گذشت محرم در قاب مستند | معرفی مستند‌هایی با موضوع آیین‌های محرم و عاشورا آثار راه‌یافته به بخش «فیلم» جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد + اسامی
سرخط خبرها

نقش «آوین» در سریال «سرجوخه» اتفاق شوکه کننده ای را رقم می زند

  • کد خبر: ۸۶۰۵۶
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
نقش «آوین» در سریال «سرجوخه» اتفاق شوکه کننده ای را رقم می زند
بازیگر سریال تلویزیونی «سرجوخه» از ویژگی‌های ایفای نقش در این اثر و بازخوردهای مخاطبان گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره نقش خود در سریال «سرجوخه» گفت: فقط چند قسمت از سریال پخش شده و نمی‌توانم کامل درباره کاراکتر آوین توضیح بدهم؛ اما آوین اتفاقی را در سریال رقم می‌زند که همه را شوکه می‌کند. من در این سریال شخصیت خاکستری دارم و نقش یک اینفلوئنسر اینستاگرام را بازی می‌کنم.

آوین با شخصیت واقعی من خیلی فاصله داشت و روزهای اول کار برای من سخت بود؛ اما نقش آوین خیلی برای من جذاب بود و نقشی که جذاب نباشد را بازی نمی‌کنم.

این بازیگر در خصوص بازخورد مخاطبان «سرجوخه» عنوان کرد: بازخوردهای بسیاری از مخاطبان داشتم و این امر نشان می‌دهد که مخاطبان ما این شخصیت‌ها را در جامعه دیده‌اند. البته بیشتر این افراد (اینفلوئنسرهای اینستاگرام) دچار ناکامی می‌شوند. این کاراکتر طوری ساخته و پرداخته شده که واقعیت زندگی اینفلوئنسر اینستاگرام را به تصویر می‌کشد.

وی با اشاره به تجربه‌های قبلی خود عنوان کرد: اگر نقش‌های قبلی من شبیه هم بوده و به مساوات جلو رفتم، بیشتر برای من تجربه بودند و می‌توانم به جرأت بگویم که سریال «سرجوخه» اولین کار حرفه‌ای من از دید خودم محسوب می‌شود و می‌توانم درباره آن حرف برای گفتن داشته باشم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->