عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور سامان فلاح، خرید جدید استقلال آزمون در دوراهی لالیگا و لیگ‌های عربی هشدار هلدینگ خلیج فارس به مدیران استقلال: به دنبال اسپانسر باشید بلانکو به دنبال بلیت برگشت به ایران پرسپولیس به دنبال مدافع چپ مراکشی
سرخط خبرها

حمله تند حسین بادامکی به مالک تیم فوتبال شهر‌خودرو

  • کد خبر: ۸۶۹۷۴
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
حمله تند حسین بادامکی به مالک تیم فوتبال شهر‌خودرو
سرپرست پیشین پدیده و بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: کسی که باید دست از سر تیم پدیده بردارد، حمیداوی است؛ چرا‌که مردم خراسان در این مدت نجابت به خرج دادند که درباره تهمت‌ها و تخریب‌های صورت‌گرفته حرفی نمی‌زنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرپرست پیشین پدیده و بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: کسی که باید دست از سر تیم پدیده بردارد، حمیداوی است؛ چرا‌که مردم خراسان در این مدت نجابت به خرج دادند که درباره تهمت‌ها و تخریب‌های صورت‌گرفته حرفی نمی‌زنند.

حسین بادامکی درباره موضوعات پیش‌آمده در‌خصوص مدیریت باشگاه پدیده و صحبت‌های حمیداوی پس از شکست این تیم مقابل هوادار، اظهار کرد: مردم خوب یادشان است که حمیداوی چه کاری برای این تیم انجام داد و آن‌هایی که دلسوز تیم شهرشان بودند، چه‌کار کرده‌اند. او فرافکنی می‌کند و باید نکته‌ای به وی یادآور شوم. او باید سعی کند کمتر دروغ بگوید، چرا‌که مردم مشهد این فرد را به‌خوبی می‌شناسند و حنای وی برای فوتبالی‌ها دیگر رنگی ندارد.

حمیداوی شعاری دارد که تا وقتی دروغ هست، چرا باید حرف راست زد و برای اینکه رو‌به‌جلو فرار کند، دروغ می‌گوید و به‌دنبال تخریب است و این دقیقا از ناتوانی او‌ست. وی ادامه داد: آقای حمیداوی! من حسین بادامکی هستم، در فوتبال مشهد بزرگ شده‌ام و به این شهر مدیونم. شاید شما مرا فوتبالی ندانی، اما باید بدانی که ما اهالی فوتبال خراسان اجازه نمی‌دهیم هرکاری دلت می‌خواهد، انجام بدهی و نماینده استان را تضعیف کنی. مدیریت فوتبال، مانند مدیریت کاروان، هلال‌احمر و پسماند و پیش‌فروش خودرو نیست.

بادامکی افزود: شما که یک روز به مردم مشهد می‌گویید باید دستتان را ببوسند که مالکیت این تیم را قبول کردید، روز دیگر می‌گویید دست از سر تیم ما بردارید و در جمع بازیکنان تیم، اهالی مشهد را با صفات نادرستی تشبیه می‌کنید، باید بدانید که وقتی درباره مشهد و خراسان حرف می‌زنید، باید دهانتان را آب بکشید. رئیس هیئت فوتبال مشهد با ابراز‌تأسف از برخوردنکردن با حمیداوی در رابطه با حرف‌هایش نسبت به مردم مشهد گفت: شما تا‌چه‌زمانی می‌خواهید با حرف‌ها و تکه‌پرانی‌هایتان این شهر و استان را به سخره بگیرید؟

مطمئن باشید که تاب‌و‌تحمل ما مشهدی‌ها و خراسانی‌ها حدی دارد. شما جرئت ورود به مشهد را هم ندارید که این‌طور حرف می‌زنید، اگر حرفی برای گفتن دارید بهتر است بعد از ماه‌ها به مشهد سفر داشته باشید و رو‌در‌رو با مردم و علاقه‌مندان به فوتبال در این شهر صحبت کنید. بادامکی تأکید کرد: حمیداوی حرف از هبه تیم می‌زند بدون آنکه درباره آن چیزی بداند. او فرد فراموش‌کاری است، چرا‌که یادش رفته خودش بدون پرداخت ریالی این تیم را تحویل گرفت و حالا برای مردم مشهد منت و شرط می‌گذارد که تیم اگر فلان‌رتبه را نگرفت، تیم را هبه می‌کند.

این تیم را مجانی تحویل گرفتید، اما همین حالا پدیده به‌اندازه ارزش امتیاز ۳ تیم لیگ‌برتری بدهی دارد و باید در‌این‌باره پاسخ‌گو باشید! وی افزود: من به‌عنوان یک پیشکسوت فوتبالی از نمایندگان خراسان رضوی در مجلس و مسئولان نظارتی و قضایی می‌خواهم که از مماشات با این فرد دست بردارند. بادامکی تصریح کرد: ادعایی که حمیداوی برای آسیایی‌شدن تیم دارد، خنده‌دار است؛ چرا‌که او به‌دلیل هزینه‌های تیم دوست نداشت تیم صعود کند و همه می‌دانند که در آسیا چه اتفاقاتی افتاد که آنجا هم مضحکه عام‌و‌خاص شدیم؛ از فراموش‌کردن بردن لباس تیم بگیرید تا حضورش در کنفرانس‌های خبری بازی‌های آسیایی و ترجمه‌های دلخواه خودش.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->