افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خراسان رضوی از توزیع هوشمند کالا بی نصیب ماند

  • کد خبر: ۹۰۳۴۵
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
خراسان رضوی از توزیع هوشمند کالا بی نصیب ماند
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر سامانه فعال است اما عرضه محصول انجام نمی شود و علت آن تخصیص نیافتن تخم مرغ برای این منظور است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایرج ناصری مقدم روز پنجشنبه گفت: بنا بود در نخستین گام ۲ کالای تخم مرغ و مرغ منجمد از این طریق به صورت رایگان به در منازل ارسال شود اما ما در این رابطه دچار مشکلاتی هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر سامانه فعال است اما عرضه محصول انجام نمی شود و علت آن تخصیص نیافتن تخم مرغ برای این منظور است.

وی در مورد توزیع مرغ منجمد نیز افزود: با توجه به وضعیت خوب مرغ گرم و قیمت مناسب آن در بازار ضرورتی برای عرضه مرغ منجمد وجود ندارد و به همین دلیل توزیعی در این بخش نیز انجام نمی شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی اظهار کرد: البته در زمینه قیمت عرضه نیز مشکلاتی وجود دارد که برای اصلاح قیمت‌ها به تهران اعلام شده است.

وی گفت: در حال حاضر تمامی محصولات تنظیم بازار از طریق سامانه روستابازار کارآفرینان در خراسان رضوی انجام می شود اما همچنان در زمینه اجرای طرح توزیع هوشمند ملی دچار مشکل هستیم.

سیستم توزیع هوشمند یکی از روش هایی است که با توسعه اینترنت و استارتاپ‌ها در جهان شکل گرفته و در کشورها از آن به عنوان راهکار مقابله با واسطه گری و دلالی استفاده می شود.

در نخستین گام اجرای توزیع هوشمند کالا در کشور استانهای تهران، کرج، یزد، اصفهان و خراسان رضوی به عنوان استانهای پیشگام این طرح تعیین شدند که طبق برنامه از دهم آذرماه توزیع اقلام تنظیم بازار از جمله شکر، برنج، روغن، تخم مرغ و مرغ منجمد را آغاز کرده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->