درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

ماجرای مرگ مشکوک ۳ نفر بعد از تزریق آمپول در سیرجان کرمان

  • کد خبر: ۹۰۸۰۶
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
ماجرای مرگ مشکوک ۳ نفر بعد از تزریق آمپول در سیرجان کرمان
مرگ سه شهروند در سیرجان استان کرمان طی روز‌های اخیر به دنبال تزریق آمپول درحالی خبرساز بوده که فوت ۲ تن در یک درمانگاه خصوصی به علت تزریق «سفتریاکسون» تایید شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، طی روز‌های اخیر اخباری مبنی بر مرگ ۲ شهروند در سیرجان به دنبال تزریق آمپولی با نام «سفتریاکسون» آن هم هر دو در یک درمانگاه خصوصی با فاصله زمانی چندروزه بازتاب داشته است.

افراد جانباخته در این درمانگاه جوانی حدود ۳۶ ساله و نیز خانمی ۵۵ ساله معرفی شده‌اند.

دکتر سید محمد رضوی، رییس نظام پزشکی سیرجان مرگ ۲ تن در درمانگاهی خصوصی را تایید کرد.

وی توضیح داد: پس از تزریق آمپول ویتامی c و آمپول سفتریاکسون این دو بیمار جان خود را از دست داده اند.

رضوی افزود: در پی جان باختن این دو شهروند یکی از خانواده‌ها شکایت کرده و شکایت این خانواده با حضور کارشناسان در حال بررسی است.

وی گفت: طی بخشنامه‌ای به مراکز درمانی تا اطلاع بعدی از تزریق داروی سفتریاکسون در تمامی مراکز درمانی به جز بیمارستان‌ها خودداری می‌شود و فقط در صورت نیاز این آمپول در بیمارستان‌ها و با نظر پزشک تزریق خواهد شد.

علت فوتی سوم؟

پنجشنبه گذشته نیز یکی از شهروندان با هدف ایمپلنت دندان در مطب یکی از دندانپزشکان سیرجان دقایقی پس از تزریق آمپول بی حسی جان خود را از دست می‌دهد.

در حالی که بعضی منابع غیررسمی در فضای مجازی علت فوت این شهروند را نیز تزریق آمپول گمانه زنی می‌کردند، پزشکان متولی اعلام کرده اند علت فوت این فرد حدود ۶۵ ساله مربوط به آمپول تزریقی نبوده بلکه این فرد دچار سکته مغزی شده است.

براساس گزارش‌ها فرزندان این مرحوم نیز اجازه کالبد شکافی را برای بررسی بیشتر ندادند و با پذیرفتن نظر پزشکان درباره علت مرگ، روز گذشته فرد متوفی را تشییع کردند و به خاک سپردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->