زمان بومی‌سازی کتابخانه‌های هوشمند فرارسیده است «لی‌لی» آماده پخش می‌شود آغاز فعالیت رادیو محرم برای هشتمین سال آغاز اکران «نذر بی‌بی» هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم واکنش تهیه‌کننده سریال «بامداد خمار» به حواشی آقای رئیس جمهور، آینه در کربلاست جایزه اصلی کارلوی واری مستند «نگاهی ناگهانی به چیز‌های عمیق تر» رسید درگذشت «جان لاندو» تهیه‌کننده برنده اسکار حسینیه‌ای به وسعت ایران | بررسی ویژه‌برنامه‌های سیما در محرم ۱۴۰۳ اعجاز ایجاز ادبیات الکترونیک: ادبیات سخت پیما چون قضا از آسمان نزول می‌کند ... | احوال امام حسین (ع) از مرگ معاویه تا رسیدن به کربلا، به روایت نثر‌های کهن فارسی پیام خانه سینما به «مسعود پزشکیان» رییس جمهور منتخب صدور پروانه ساخت «انتخاب من» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آمار فروش سینما در هفته سوم تیر ماه (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | فروش سینما از مرز ۶۰۰ میلیارد گذشت محرم در قاب مستند | معرفی مستند‌هایی با موضوع آیین‌های محرم و عاشورا آثار راه‌یافته به بخش «فیلم» جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد + اسامی
سرخط خبرها

پاسخ الک بالدوین به نظر جرج کلونی درباره استفاده از اسلحه سر صحنه فیلم‌برداری

  • کد خبر: ۹۰۹۶۴
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
پاسخ الک بالدوین به نظر جرج کلونی درباره استفاده از اسلحه سر صحنه فیلم‌برداری
جرج کلونی در پادکست WTF درباره تراژدی شلیک به فیلم‌بردار فیلم Rust به مارک مارون گفته است که «همیشه وقتی سر صحنه فیلمبرداری اسلحه به او می‌دهند، آن را بررسی می‌کند.» حالا الک بالدوین، متهم ردیف یک کشته‌شدن فیلم‌بردار فیلم Rust، به این صحبت‌ها واکنش نشان داده است.

شهرآرانیوز - الک بالدوین، بازیگر و تهیه‌کننده، در اولین مصاحبه بعد از حادثه کشته‌شدن فیلم‌بردار فیلم Rust با جورج استفانوپولوس از شبکه ABC صحبت کرده و کشیدن ماشه اسلحه‌ای را که منجر به مرگ هالینا هاچینز شد، تکذیب کرد.

استفانوپولوس در همان مصاحبه از بالدوین خواست که نظرش را درباره اظهارات جورج کلونی بیان کند. کلونی در پادکست WTF به مارک مارون گفته بود که همیشه وقتی اسلحه را به او می‌دهند، آن را چک می‌کند. او تاکید کرده بود که سر صحنه فیلمبرداری در استفاده از اسلحه بسیار محتاط است:

«هربار که در صحنه فیلمبرداری اسلحه‌ای به من می‌دهند، خوب آن را بررسی می‌کنم. من آن را به شخصی که می‌خواهم هدف قرارش دهم نشان می دهم. اسلحه را به عوامل فیلم هم نشان می‌دهیم. وقتی کارمان تمام شد، اسلحه را به مسئولش برمی‌گردانیم.»

بالدوین در پاسخ به این صحبت‌ها گفته است:

«افراد زیادی بودند که احساس می‌کردند لازم است نظری درباره این وضعیت بدهند. این صحبت‌ها واقعاً به وضعیت کمکی نکرد. اگر پروتکل شما این است که هربار اسلحه را بررسی کنید، خوش به حالتان. من احتمالا به اندازه هر بازیگر دیگری در فیلم‌هایی که تقریبا حرفه‌ای هستند، از سلاح استفاده کرده‌ام. من هم آن زمان یک پروتکل داشتم و هرگز من را ناامیدم نکرده بود.»

پاسخ الک بالدوین به نظر جرج کلونی درباره استفاده از اسلحه سر صحنه فیلم‌برداری

در اواخر اکتبر، اسلحه گرمی که بالدوین سر فیلم‌برداری فیلم Rust به دست داشت فیلمبردار این فیلم را کشت و کارگردان را زخمی کرد. بالدوین، تهیه کننده فیلم، و سایر تهیه‌کنندگان برای این حادثه با دو پرونده قضایی روبه‌رو هستند.

این حادثه دوباره بحثی را درباره رعایت پروتکل‌های ایمنی برای استفاده از اسلحه در فیلم‌ها آغاز کرده است. بسیاری در هالیوود می‌گویند که این پروتکل‌ها همیشه رعایت نمی‌شود و منجر به تراژدی‌هایی مانند این می‌شود.

منبع: فاکس‌نیوز

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->