بودجه اکتشافات ذخایر معدنی در ایران، یک دهم استاندارد جهانی است درآمد‌های مالیاتی خراسان رضوی با محل شناسایی مودیان جدید و فرار مالیاتی ۴۵ درصد رشد کرد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) تولید آزمایشی «سمند سورن» در ایران خودرو خراسان آغاز شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وعده ایران خودرو به خریداران: تا پایان سال همه خودرو‌های طرح اخیر را تحویل می‌دهیم | برنامه ایران خودرو برای بهار و تابستان ۱۴۰۴ عرضه ۳۵۰ ملک در مزایده سازمان اموال تملیکی | ملکی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته می‌شود موضوع مشاغل سخت درخصوص جان‌باختگان معدن طبس مغفول نخواهد ماند چرا سود سهام عدالت واریز نمی‌شود؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وزن منفی ریسک‌های سیستماتیک در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۰ مهر ۱۴۰۳) رشد ۳۵ درصدی صادرات به کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا خصوصی‌سازی شرکت‌های بزرگ دولتی برای عرضه سهام عدالت به جاماندگان نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نیازی به واردات گوشت برای تنظیم بازار نداریم | به سهولت توان تولید یک میلیون تن گوشت در کشور وجود دارد افت محسوس قیمت خودرو‌های خارجی در بازار آزاد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحبان کالاها هستند قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانه‌‌های لبنیات ابلاغ نشده است قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد: ۶۰ هزار و ۶۵۰ تومان شیر گران شد و خریداری ندارد | صادرات، به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در داخل! رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری بررسی بازار فروش پلتفرم‌های اعتباری و کالاکارت‌ها با توجه به افزایش تقاضا برای فروش و خرید اقساطی پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت
سرخط خبرها

کپی کاری فیات از پراید وانت! + مشخصات ون باری فیورینو

  • کد خبر: ۹۱۶۶۷
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
کپی کاری فیات از پراید وانت! + مشخصات ون باری فیورینو
فیات نسخه‌ای بروز شده از ون باری فیورینو را برای بازار برزیل معرفی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیورینو بر اساس هاچ‌بک محرک جلوی Uno ساخته شده که مخصوص بازار برزیل است؛ بنابراین این پیکاپ کوچک را می‌توان معادل پراید وانت در کشورمان دانست. حال فیورینو مدل ۲۰۲۲ مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را در بخش فنی، پیشرانه و طراحی تجربه کرده تا همچنان بروز بماند.

کپی کاری فیات از پراید وانت! + مشخصات ون باری فیورینو

فیورینو مدل ۲۰۲۲ در جلو به لطف جلوپنجره معمولی‌تری با لوگوی جدید فیات و سپر جدیدی که البته هنوز هم رنگ نشده، نمای جدی‌تری به خود گرفته است. چراغ‌های جلو هم کمی متفاوت شده و کاپوت تغییراتی جزئی داشته است. پروفیل جانبی و بخش عقبی خودرو، اما تغییری نداشته و به‌استثنای لوگوی فیات که کمی کوچک‌تر شده، همچنان مثل قبل است.

کپی کاری فیات از پراید وانت! + مشخصات ون باری فیورینو

در داخل فیورینو، داشبورد جدیدی دیده می‌شود که از پیکاپ جدید فیات استرادا گرفته شده، اما در اینجا فاقد نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است، زیرا فیورینو یک پیکاپ ارزان‌قیمت است. البته در مقابل راننده صفحه آمپر جدیدی با یک LCD برای کامپیوتر سفری جای گرفته است تا این باربر اقتصادی را کمی مدرن‌تر کند.

کپی کاری فیات از پراید وانت! + مشخصات ون باری فیورینو

دیگر ویژگی‌های داخلی جدید فیورینو هم شامل صندلی‌های راحت‌تر با روکش‌های مقاوم در برابر سایش، چهار محفظهٔ جدید برای اشیاء، رو دری‌های بازطراحی شده با فضای بیشتر برای آرنج و سیستم تهویهٔ بهبودیافته می‌شود که کابین را ۱۸ درصد سریع‌تر خنک می‌کند. تجهیزات استاندارد این خودرو، اما بسیار ابتدایی هستند و صرفاً شامل فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، پنجره‌های برقی، ریموت کنترل، ESC، کنترل کشش و چراغ‌های مه شکن می‌شود.

کپی کاری فیات از پراید وانت! + مشخصات ون باری فیورینو

زیر کاپوت فیورانو نسخه بروز شده‌ای از پیشرانه ۱.۴ لیتری EVO Flex قرار گرفته که مصرف سوخت کمتری دارد (۱۱.۸ درصد مصرف بنزین کمتر یا ۸.۳ درصد مصرف اتانول کمتر). این موتور حالا با بنزین ۸۴ اسب بخار و با اتانول ۸۶ اسب بخار قدرت به همراه ۱۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که کمی نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است.

کپی کاری فیات از پراید وانت! + مشخصات ون باری فیورینو

نیروی این موتور از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی بروز شده به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ازجمله دیگر تغییرات فنی این پیکاپ کوچک هم می‌توان به سیستم تعلیق عقب جدید اشاره کرد که از استرادا گرفته شده است. فیورینو ظرفیت حمل ۶۵۰ کیلوگرم بار را دارد. فیات فیورینو فیس‌لیفت هم‌اکنون با قیمت ۱۰۰ هزار رئال معادل ۱۷,۵۰۰ دلار در برزیل قابل خریداری است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک در دیگر بازار‌های آمریکای لاتین هم عرضه شود.

کپی کاری فیات از پراید وانت! + مشخصات ون باری فیورینو

منبع: چرخان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->