تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد
سرخط خبرها

پیشکسوتان والیبال مشهد داخل گود و جوان‌ها در سفر!

  • کد خبر: ۹۱۹۲۴
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
پیشکسوتان والیبال مشهد داخل گود و جوان‌ها در سفر!
پیشکسوتان مشهد دست به توپ شدند تا جای والیبال در شهرشان خالی نباشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اولین جشنواره بزرگ والیبال پیشکسوتان مشهد به همت تربیت بدنی شهرداری مشهد و با همکاری هیات والیبال خراسان در مشهد آغاز شد.
در این دوره از مسابقات حضور اکثر پیشکسوتان والیبال خراسان باعث شد مسئو لین برگزاری مسابقات تلاش بیشتری از خود نشان داده تا مسابقات در محیطی مناسب و با امکانات لازم و در شان پیشکسوتان والیبال خراسان دنبال شود.
در اولین روز مسابقات تیم‌های تاکسیرانی و زنده یاد فرجامی و دانشگاه از سد حریفان خود گذشتند.
از نکات قابل توجه باید به استقبال خوب پیشکسوتان همچون دکترحسین آزاد، قاسم ایزدی، حمید صدر، حمید امیدوارنژاد، اکبر تابش، علی امیدوارنژاد، مسعود قاضی آذری، مهدی فعال حسینی فر، حبیب رحمانیریال سعید هدشی، باقر سلیمان نژاد، مجید امینی، برادران عیدگاهی، محمود حیدری، محمد چرخکار، حمید عرفانیان، رضا دستمالچیان، دکترحسن ثانیان، امید کاظمی، رضا تابعی، جوانبحت ذوقی، چراغچی، حسین زارع و هاشم اعلمی اشاره کرد که حال و هوای خاصی به مسابقات بخشیدند. به هر حال از آنجایی که مشهد تیمی در لیگ برتر والیبال ندارد جوانان برای بازی کردن به این شهر و آن شهر سفر می‌روند و پیر مرد‌ها در شهرشان دست به توپ می‌شوند تا جای والیبال خالی نباشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->